W marcu 2019 roku Cohn&Wolfe rozpoczęło współpracę z firmą Paragona zajmującą się rekrutacją w sektorze medycznym. Do zadań agencji należy opracowanie strategii i realizacja kampanii employerbrandingowej wykorzystującej działania PR, BTL, media społecznościowe i zakup mediów. Celem kampanii, która jest pierwszym etapem kilkuletniego projektu, jest rekrutacja specjalistów medycyny rodzinnej do pracy w placówkach National Health Service (NHS) w Wielkiej Brytanii.
Ze strony Cohn&Wolfe za działania na rzecz klienta odpowiada zespół raportujący do Izabeli Wejcht, dyrektora.
Kampania prowadzona jest na ośmiu rynkach europejskich, a Cohn&Wolfe współpracuje przy niej z innymi spółkami z grupy WPP, m.in. Grey Group Poland oraz Mindshare.
Agencję wybrano w przetargu. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę.
Paragona nie korzystała wcześniej z usług agencji PR. (ak)