Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Come Creations Group się restrukturyzuje. agencja come creations group określa się od niedawna jako „hub komunikacyjny”, który ma oferować klientom z obszaru nowych technologii obsługę 360 – tworzenie zintegrowanych kampanii pod kątem digitalizacji, mediów społecznościowych, eventów oraz budowania społeczności. w związanej z tą zmianą restrukturyzacji wyodrębniono nowe działy: social media creation (szef zespołu: łukasz nowak), video creation (szef zespołu: witold nogieć), event creation (szef zespołu: natalia sokal) oraz pr creation (szef zespołu: ewelina berczyńska). nowa struktura come creations group funkcjonuje od czerwca 2018 roku. „posiadamy narzędzia, by zaprojektować i zrealizować całościową strategię komunikacji. stale poszerzamy swoje kompetencje, chociaż regulacja struktur ccg to formalność. (…) jesteśmy przygotowani, by spójnie i efektywnie wykreować wizerunek naszych klientów (…) do wszystkich projektów podchodzimy kompleksowo, co wyraźnie widać w naszym portfolio” – deklaruje anita kijanka, ceo come creations group. do działu pr creation dołączyła też w czerwcu 2018 roku anna ryczkowska, która jako pr specialist będzie odpowiadać za obsługę klientów branży technologicznej oraz innowacji. wcześniej była redaktorem portalu rdc.pl w polskim radiu rdc oraz pracowała jako pr & marketing manager domu produkcyjnego foszer sawicki. z branżą pr związana jest od niemal dziesięciu lat. jak podaje come creations group, w agencji obecnie pracuje kilkunastu specjalistów, którzy zajmują się obsługą klientów z branży nowych technologii. (mp).
Agencja Come Creations Group określa się od niedawna jako „hub komunikacyjny”, który ma oferować klientom z obszaru nowych technologii obsługę 360 – tworzenie zintegrowanych kampanii pod kątem digitalizacji, mediów społecznościowych, eventów oraz budowania społeczności. W związanej z tą zmianą restrukturyzacji wyodrębniono nowe działy: Social Media Creation (szef zespołu: Łukasz Nowak), Video Creation (szef zespołu: Witold Nogieć), Event Creation (szef zespołu: Natalia Sokal) oraz PR Creation (szef zespołu: Ewelina Berczyńska). Nowa struktura Come Creations Group funkcjonuje od czerwca 2018 roku.
„Posiadamy narzędzia, by zaprojektować i zrealizować całościową strategię komunikacji. Stale poszerzamy swoje kompetencje, chociaż regulacja struktur CCG to formalność. (…) Jesteśmy przygotowani, by spójnie i efektywnie wykreować wizerunek naszych klientów (…) Do wszystkich projektów podchodzimy kompleksowo, co wyraźnie widać w naszym portfolio” – deklaruje Anita Kijanka, CEO Come Creations Group.
Do działu PR Creation dołączyła też w czerwcu 2018 roku Anna Ryczkowska, która jako PR Specialist będzie odpowiadać za obsługę klientów branży technologicznej oraz innowacji. Wcześniej była redaktorem portalu rdc.pl w Polskim Radiu RDC oraz pracowała jako PR & Marketing Manager domu produkcyjnego Foszer Sawicki. Z branżą PR związana jest od niemal dziesięciu lat.
Jak podaje Come Creations Group, w agencji obecnie pracuje kilkunastu specjalistów, którzy zajmują się obsługą klientów z branży nowych technologii. (mp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Come Creations Group się restrukturyzuje. agencja come creations group określa się od niedawna jako „hub komunikacyjny”, który ma oferować klientom z obszaru nowych technologii obsługę 360 – tworzenie zintegrowanych kampanii pod kątem digitalizacji, mediów społecznościowych, eventów oraz budowania społeczności. w związanej z tą zmianą restrukturyzacji wyodrębniono nowe działy: social media creation (szef zespołu: łukasz nowak), video creation (szef zespołu: witold nogieć), event creation (szef zespołu: natalia sokal) oraz pr creation (szef zespołu: ewelina berczyńska). nowa struktura come creations group funkcjonuje od czerwca 2018 roku. „posiadamy narzędzia, by zaprojektować i zrealizować całościową strategię komunikacji. stale poszerzamy swoje kompetencje, chociaż regulacja struktur ccg to formalność. (…) jesteśmy przygotowani, by spójnie i efektywnie wykreować wizerunek naszych klientów (…) do wszystkich projektów podchodzimy kompleksowo, co wyraźnie widać w naszym portfolio” – deklaruje anita kijanka, ceo come creations group. do działu pr creation dołączyła też w czerwcu 2018 roku anna ryczkowska, która jako pr specialist będzie odpowiadać za obsługę klientów branży technologicznej oraz innowacji. wcześniej była redaktorem portalu rdc.pl w polskim radiu rdc oraz pracowała jako pr & marketing manager domu produkcyjnego foszer sawicki. z branżą pr związana jest od niemal dziesięciu lat. jak podaje come creations group, w agencji obecnie pracuje kilkunastu specjalistów, którzy zajmują się obsługą klientów z branży nowych technologii. (mp).