Chcesz wiedzieć, czy content marketing może zwiększyć zyski Twojej firmy? Zastanawiasz się, w jaki sposób można zmierzyć wydajność takich działań? Chciałbyś poznać metody efektywnego zarządzania contentem?
Jeśli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałeś „tak” – nie możesz ominąć tego wydarzenia! Power of Content Marketing to jedyna w Polsce konferencja w całości poświęcona zagadnieniom content marketingu. Tegoroczna edycja w całości skupiona będzie wokół efektywności i sposobach mierzenia wydajności działań związanych z marketingiem treści.
Wśród prelegentów wystąpią m.in.:
- Christian Graf-Simpson, twórca aplikacji Red Bulletin opowie o działaniach w domu mediowym Redbulla i zdradzi sposób na stworzenie efektywnego medium firmowego
- Clemens Koob, dyrektor zarządzający szwajcarskiej agencji Zehnvier podpowie, jak zarządzać contentem i układać strategię działań, aby uzyskać pożądane efekty
- Attila Dankovics, ekspert komunikacji marek – opowie o tym, jak przy pomocy odpowiedniej komunikacji wyróżnić się na rynku pełnym konkurentów
- Laurens Mauquoi, szef zespołu SEO Offpage w Tirendo przedstawi powody, dla których warto jest zbudować wewnętrzny zespół dedykowany działaniom pozycjonującym
- Albert Hupa, prezes IRC Center udowodni, że sytuacja w której znajduje się odbiorca ma decydujący wpływ na to, w jaki sposób odczytuje docierający do niego przekaz
- Aleksander Sala, prezes zarządu Kolibro, opowie o tym, jak przy pomocy contentu zbudować kapitał intelektualny w firmie
- Anna Robotycka, partner zarządzający Face Addicted, przedstawi sposób mierzenia efektywności w mediach społecznościowych
- Dominik Kaznowski, ekspert komunikacji internetowej, poprowadzi panel dyskusyjny na temat skuteczności blogowania firmowego
- Marek Broda, product manager w Benhauer (SALESmanago) o możliwościach, jakie w content marketingu otwiera zastosowanie Marketing Automation
Kiedy: 21 maja 2014, start g. 9:00
Gdzie: Teatr Kamienica, Warszawa
Informacje: http://powerofcontentmarketing.com/
Konferencję Power of Content Marketing patronatem medialnym objęli: PRoto.pl, Karieraplus.pl, Marketer +
Partnerami konferencji są: Optizen Labs, Content Media, Livingmedia, faceADDICTED, IRCenter, Kolibro, Akademia Leona Koźmińskiego, Sales Manago, ICMF