piątek, 24 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościContent marketing nowych mediów

Content marketing nowych mediów

Don’t let your Content Marketing Strategy be a House of Cards” – Kevin Spacey.

Mediarun Academy organizuje kolejne spotkanie z tematyki nowych mediów. 11 marca 2014 roku w Corporate Center przy ul. Mysiej 3  odbędzie się konferencja CONTENT MARKETING, która w jednym miejscu skupi specjalistów z branży marketingu internetowego.

Konferencja skierowana jest do osób, które pracują w dziale marketingu, w dziale sprzedaży online, agencji reklamowej, domu mediowym, agencji interaktywnej oraz  PR i  chcą zgłębić swoją wiedzę oraz dowiedzieć się:

  • czy content marketing sprzedaje i jak sprawić, aby działał na korzyść w erze digitalu;
  • jak tworzyć dobry content w social mediach, który zaangażuje  klienta;
  • skąd brać pomysły na wartościowe treści i jak je rozprzestrzeniać;
  • jakie znaczenie ma storytelling w budowaniu angażujących historii i marek, które kochają konsumenci.

Wydarzenie dedykowane jest również  pasjonatom nowinek technologicznych oraz  przedstawicielom start-upów, którzy będą mieli szansę zdobyć możliwie, jak najwięcej kontaktów i klientów, dla swoich innowacyjnych działań oraz jednocześnie wiele się nauczyć,  czerpiąc z doświadczeń innych.

Swoje prelekcje wygłoszą m.in.: Yuri Drabent (Agnecja Lubię to), Włas Chorowiec (LeadBullet),  Marcin Rzeczkowski (Golden Submarine) oraz Kuba Kaliciński (The Fog – Grupa Kalicińscy.com)

Więcej informacji znaleźć można na stronie konferencji

KOD RABATOWY DLA CZYTELNIKÓW PRoto.pl:
con533335tent

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj