3 kwietnia 2024 roku Centralny Port Komunikacyjny ogłosił, że okres składania ofert w przetargu dotyczącym audytu działalności spółki w zakresie działań marketingowych i PR zostaje przedłużony.
Zgodnie ze zmianą, oferty można składać do 25 kwietnia 2024 roku do godziny 12:00. Mają być one ważne przez 90 dni.
Wybrana w przetargu firma zajmie się sporządzeniem raportu, w którym zostaną przedstawione wyniki analiz i weryfikacji oraz wnioski i rekomendacje z weryfikacji i oceny dotychczasowej działalności spółki w zakresie realizacji działań marketingowych i PR w latach 2022-2023, a także przeprowadzenie prezentacji wyników audytu wraz z udokumentowaniem sesji pytań i odpowiedzi.
Oferty można składać na stronie.
Jak podaje press.pl, do tej pory wśród kosztów na promocję CPK znalazło się m.in. 1,5 mln zł, które otrzymały TVP i Polsat za reklamowanie projektu. Spółka wydała także około miliona złotych na promocję w mediach zagranicznych, niecałe 100 tys. zł trafiło do prasy lokalnej, a 250 tys. zł otrzymała agencja Stor9 należąca do Roberta Lewandowskiego, która zajmowała się współpracą z zakresu influencer marketingu. (ao)