Cushman & Wakefield, firma doradcza w branży nieruchomości komercyjnych, została w styczniu 2023 roku klientem Linkleaders.
Agencja będzie współtworzyć i wdrażać nową strategię komunikacji dla polskiego oddziału firmy. Działania będą koncentrować się na wzmocnieniu wizerunku marki Cushman & Wakefield wśród obecnych oraz potencjalnych klientów i pracowników firmy, komunikacji dotyczącej kluczowych usług, pozycjonowaniu ekspertów na rynku, a także na rozwijaniu programu employee advocacy w mediach społecznościowych.
Za współpracę z klientem z ramienia Linkleaders odpowiada Agnieszka Ratajczyk, Senior PR Consultant. Operacyjnie wspiera ją Magdalena Ossowska, Senior PR Consultant. Strategiczne doradztwo dla klienta zapewniają: Maja Michalak, Head of Real Estate, odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój praktyki nieruchomościowej agencji, oraz Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.
Współpraca ma charakter stały. Agencja została wybrana w ramach procedury przetargowej.
Wcześniej firma Cushman & Wakefield była klientem Triple PR. (bs)