poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościCut The Mustard obsłuży Reeboka

Cut The Mustard obsłuży Reeboka

Agencja będzie odpowiedzialna za szeroko rozumiany content marketing marki sportowej – zarówno jej produktów z linii sport, jak i classic. Ma przygotowywać i realizować strategię i kampanie stawiające na pierwszym miejscu działania internetowe. Cut The Mustard zajmie się w szczególności organizacją eventów, komunikacją w obszarze digital, współpracą z ambasadorami i influencerami oraz relacjami z mediami.

Działania dla Reeboka agencja ma realizować we współpracy z firmami PR.me (która będzie pomagała utrzymywać relacje z mediami) oraz Lettly (mającą zająć się obszarem związanym z influencerami).

Cut The Mustard została pozyskana w drodze przetargu. Z ramienia agencji nowym klientem zajmuje się Managing Director Karolina Witecka. Strony nie zdradzają, na jak długo podpisano kontrakt.

Reebokiem uprzednio zajmowały się agencje: Raczkiewicz Chenczke Consultants w obszarze produktów sport, albo/albo w przypadku linii classic. Za social media sportowej marki odpowiedzialna była firma BrandAddicted. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj