Wartościowe nagrody, publicity, prestiż i uznanie w świecie biznesu – to wszystko możesz zyskać jako Bizneswoman Roku. Ale aby wygrać, trzeba grać. Dlatego Sukces Pisany Szminką oraz PRoto.pl zapraszają do wzięcia udziału w konkursie.
Konkurs ma wyróżnić przedsiębiorcze i kreatywne kobiety, które realizują ambitne projekty. Mogą wziąć w nim udział właścicielki firm, dyrektorki zarządzające, menedżerki, a także kobiety pełniące inne kluczowe funkcje w korporacjach. Kandydatki mogą zgłaszać się osobiście lub poprzez osoby trzecie.
Nagrody przyznawane są w trzech równorzędnych kategoriach: własna firma, korporacja i działalność na rzecz kobiet. Mile widziane uczestniczki poprzednich edycji.
Kryteria, które będą brane pod uwagę przy ocenie, to m.in.: stopień przedsiębiorczości, kreatywności, innowacyjności, czy społecznego zaangażowania zarządzanych podmiotów, a także umiejętności wykorzystywania szans rynkowych. Oprócz nagród głównych – Bizneswoman Roku 2011, w konkursie przyznana zostanie Nagroda Publiczności. Otrzyma ją laureatka wyłoniona z grona finalistek poprzez głosowanie internautów, które odbędzie się w listopadzie. Wtedy też, podczas gali finałowej, poznamy nazwiska wszystkich finalistek.
Wyboru laureatek dokona jury w składzie: Dr Irena Eris – założycielka Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris, Henryka Bochniarz – prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes PGNiG, Beata Jarosz – wiceprezes Giełdy Papierów Wartościowych, Dr Ewa Rumuńska-Zimny – ekspert ONZ ds. Gender and Economy, Adam Szejnfeld – były minister gospodarki, Dorota Warakomska – rzeczniczka prasowa Kongresu Kobiet, redaktor naczelna PWnet, Rafał Baniak – wiceminister skarbu, Dariusz Grzywaczewski – prezes Zarządu Radia PiN. Jury, poza nagrodą główną, przyzna także wyróżnienie specjalne.
Pomysłodawczynią i inicjatorką konkursu jest Olga Kozierowska, dziennikarka Radia PiN, autorka pierwszej audycji radiowej promującej przedsiębiorczość kobiet w Polsce.
Patroni medialni: PRoto.pl, TV Biznes, Rzeczpospolita, Harvard Business Review Polska, Bloomberg Businessweek Polska, Sukces.
Wszystkie informacje dotyczące IV edycji konkursu, regulamin i formularze dostępne są na stronie.