czwartek, 19 września, 2024
Strona głównaAktualnościCzas na zgłoszenia do XVII edycji konkursu Impactor. W tym roku dziesięć...

Czas na zgłoszenia do XVII edycji konkursu Impactor. W tym roku dziesięć nowych kategorii

Organizatorzy konkursu Impactor, nagradzającego najlepsze agencje i projekty z branży reklamowej oraz mediowej, rozpoczęli przyjmowanie tegorocznych zgłoszeń. Specjalne ceny obowiązują tylko do 16 marca br. Kategorie konkursowe zostały rozszerzone o firmy świadczące usługi związane z produkcją reklamowo – filmową i komunikacją. Centrum im. Adama Smitha, jak co roku, wręczy także nagrodę specjalną im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla Dziennikarza Roku.

Impactor jest najstarszym konkursem w Polsce promującym najlepsze firmy oraz projekty marketingowe i CSR-owe. Preferencyjny termin przesyłania aplikacji upływa 16 marca br., zaś ostateczny termin zgłaszania firm/projektów przypada na ostatni dzień marca. Do konkursu mogą być zgłaszane prace, które zostały zrealizowane lub rozpoczęte w ubiegłym 2014 roku. 9 kwietnia 2015 roku otrzymane propozycje zostaną przekazane pod głosowanie Jury – Akademii Impactora, która składa się z przedstawicieli firm – liderów rynku – laureatów poprzednich 16 edycji konkursu. Zwycięzców poznamy 23 kwietnia br. na gali wręczenia nagród. Tegoroczną uroczystość poprzedzi podsumowanie roku 2014 oraz trzy debaty: o wolności słowa, znaczeniu innowacyjności w gospodarce i trendach na rynku reklamy.

 Impactor jest najstarszym konkursem w Polsce promującym najlepsze firmy oraz projekty marketingowe i CSR-owe. Preferencyjny termin przesyłania aplikacji upływa 16 marca br., zaś ostateczny termin zgłaszania firm/projektów przypada na ostatni dzień marca. Do konkursu mogą być zgłaszane prace, które zostały zrealizowane lub rozpoczęte w ubiegłym 2014 roku. 9 kwietnia 2015 roku otrzymane propozycje zostaną przekazane pod głosowanie Jury – Akademii Impactora, która składa się z przedstawicieli firm – liderów rynku – laureatów poprzednich 16 edycji konkursu. Zwycięzców poznamy 23 kwietnia br. na gali wręczenia nagród. Tegoroczną uroczystość poprzedzi podsumowanie roku 2014 oraz trzy debaty: o wolności słowa, znaczeniu innowacyjności w gospodarce i trendach na rynku reklamy.

Na konkurs Impactor składają się 33 kategorie, w tym 10 nowych, podzielone na dwie grupy.

W poszczególnych kategoriach przyznane zostaną nagrody i wyróżnienia. Najbardziej zasłużony zeszłoroczny twórca lub osoba posiadająca największy wpływ na branżę otrzyma nagrodę specjalną – tytuł Człowieka Roku 2014 Przemysłu Reklamowego w Polsce. Podczas gali Centrum im. Adama Smitha wybierze także Dziennikarza Roku propagującego ideę wolnego rynku oraz wolności słowa. Do udziału w wydarzeniu zapraszamy firmy i twórców wyjątkowych projektów. „Jeśli to co robisz jest niepowtarzalne, a Twoje pomysły przekraczają granice innowacyjności i są po prostu najlepsze – koniecznie chcemy Cię poznać i nagrodzić za odwagę, kreatywne spojrzenie i emocje, jakich nam dostarczasz. Zapraszamy do podzielenia się swoimi sukcesami powstałymi w 2014 roku” – Cezary Kaźmierczak, organizator projektu. Dołącz do najlepszych! Szczegóły konkursu na stronie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj