Początek roku warto rozpocząć inwestycją w rozwój zainteresowań i pogłębieniem wiedzy! Dlatego Czwartkowe Spotkania Social Media nie rezygnują i zapraszają na 11 już spotkanie! 30 stycznia, w czwartek zapraszamy wszystkich zainteresowanych szeroko pojętym e-marketingiem do Białej Małpy. Na uczestników spotkania czekają 3 prelekcje, mini debaty oraz szansa na poznanie wielu ludzi z branży.
30 stycznia w Białej Małpie od godziny 19 prezentować będą:
1. Rafał RAVGOR Górecki „Filmiki w internecie dla zabawy, czy sposób na biznes? – jak rozkręcić swojego vloga, jak tworzyć virale i budować gigantyczny zasięg?” Jest autorem youtubowego kanału Ravgor TV – ponad 130 tysięcy subskrybentów, miliony odsłon w niecały rok działalności Od Maja z niejakim Wapniakiem wkręcają ludzi w różne akcje na terenie Katowic i nie tylko.
2. Paweł Loedl „Profilowanie i buzzowanie – na co reklamie jest social?” Paweł obecnie pełni obowiązki Strategy Directora w krakowskim biurze VML Poland. W agencji łączy kompetencje dotyczące tradycyjnej strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem (rozsądnym!) narzędzi digital. Bardziej niż w trendy i #nextbigthing wierzy w insighty, realne, ludzkie potrzeby i dostarczanie wartościowych, użytecznych rozwiązań.
3. Marcin Nowak „Jak się buduje multikanałowy zasięg bloga podróżniczego + rok 2013 w blogosferze podróżniczej PL”. Anna i Marcin Nowakowie prowadzą bloga Gdziewyjechac.pl jako Wędrowne Motyle. Motyle mają ponad 30 tys. fanów na facebooku, bloga odwiedza co miesiąc ponad 50 tys użytkowników. Jak to się robi? Do szybkiego budowania zasięgu trzeba zaprzęgnąć pług konsekwencji, systematyczności i posiać kilkoma unikalnymi pomysłami oraz… użytecznością. Marcin Nowak jest online content managerem w Polskapresse, odpowiada za markę naszemiasto.pl w Dzienniku Zachodnim. Pracuje też jako trener online, prowadzi szkolenia z nowych mediów i budowania kontentu.
Czwartek Social Media to cykl comiesięcznych spotkań, służących integracji szeroko pojętej branży social media oraz budowaniu relacji. Na spotkania przychodzą Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media.
Partnerem imprezy jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations Oddział Śląsk, a PRoto.pl to patron medialny wydarzenia.