sobota, 9 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDa Grasso zmienia identyfikację wizualną

Da Grasso zmienia identyfikację wizualną

W styczniu 2024 roku sieć pizzerii Da Grasso poinformowała, że zmienia swoją identyfikację wizualną. Modyfikacje mają być zauważalne w wielu przestrzeniach, m.in. w mediach społecznościowych czy materiałach reklamowych.

Przekształcenie wiąże się nie tylko z odświeżonym logo, nowymi barwami, motywem graficznym i porządkiem typograficznym, ale także z wprowadzeniem nowego hasła przewodniego, czyli „Wszystko dobrze”.

Firma decydowała się również na stworzenie tzw. „wlepek”, które będą formą komunikacji z klientami oraz staną się platformą dla lokalnych artystów. Pierwsza seria naklejek powstała we współpracy z łódzkim twórcą Bartkiem ILLCAT Bojarczukiem.

Celem wprowadzenia zmian jest odejście od dotychczasowej konwencji i ukazanie świeżej odsłony brandu. „Wprowadzamy bardziej swobodny styl komunikacji, który oddaje charakter pizzy jako potrawy łączącej ludzi – bez niepotrzebnego dystansu” – mówi Rafał Piasecki, menedżer operacyjny ds. marketingu i sprzedaży Da Grasso.

Nowa identyfikacja wizualna 

Poprzednie logo

 

„Re–stylizowaliśmy logo oraz przewodni motyw graficzny, skorygowaliśmy barwy marki, stworzyliśmy nowy porządek typograficzny i dodaliśmy system ilustracji, których głównym nośnikiem będą wlepki. Nowe logo leje się więc niczym sos polewany od serca. Czosnkowy, bo logo jest w kolorze Garlic White. Słynna krata nie znika z pudełek, ani z identyfikacji. Gubi jednak charakter obrusa, a zyskuje skojarzenia z pikselami i szachownicą. Odrywa się od stołu w kierunku zabawy. Barwy, czerpiąc ze składników, stają się przede wszystkim naturalne i apetyczne. Znajdziecie w nich pomidory, liście bazylii czy jagodowy shake, ale nigdy neonowy zielony” – przekazuje Łukasz Słotwiński, Chief Happiness Officer z Redkroft, agencji odpowiadającej za rebranding marki.

Działania w mediach społecznościowych realizowane są przez Altavia Kamikaze K2 – agencję kreatywną i komunikacyjną. Dział marketingu i kreacji Da Grasso odpowiada za zarządzanie reklamą dla franczyzobiorców i komunikacją reklamową w lokalach. Obsługą PR zajmuje się agencja Garden of Words. (an)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj