Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Daniel Craig tanecznym krokiem promuje wódkę Belvedere. belvedere vodka rozpoczęła kampanię, w której udział wziął znany hollywoodzki aktor daniel craig. odtwórca roli jamesa bonda w spocie tańczy do utworu rity ory i giggsa. premiera kampanii miała miejsce 9 listopada 2022 roku o 18:00 czasu lokalnego na times square, a w kolejnych tygodniach pojawi się na kluczowych rynkach, m.in. w stanach zjednoczonych, wielkiej brytanii, niemczech, francji, włoszech, australii i polsce. w dniu premiery spot pojawił się także na youtubie. spot wyreżyserował nagrodzony nagrodą akademii reżyser taika waititi. wideo „pokazuje, jak może wyglądać życie, gdy kamery zostają wyłączone” – czytamy w komunikacie. wideo ma prezentować wartości takie jak wyrażanie siebie, autentyczność i styl. w spocie daniel craig tanecznym krokiem przemierza ulice miasta: wychodzi z tłumu i przechodzi przez słynny paryski most pont neuf, a potem odwiedza różne pomieszczenia w hotelu: lobby, korytarze, dach. później znajduje w barku butelkę wódki belvedere, której nalewa sobie do szklanki. „w momencie, gdy ma zamiar wziąć łyk schłodzonego trunku, rozlega się okrzyk reżysera z off’u: »cięcie!«, po czym na ekranie pojawia się taika waititi i prosi craiga o powtórzenie sceny” – dowiadujemy się. jak wyjaśniają autorzy kampanii, stworzona została ona przez „nadzwyczajną społeczność twórców”: „craig został umiejętnie i humorystycznie poprowadzony przez słynnego choreografa jaquela knighta, do utworu napisanego i wykonanego przez światowej sławy gwiazdy ritę orę i giggsa. za produkcję odpowiedzialni są twórcy takich hitów, jak invisible men, bandits czy hungry man. zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez ikonę fotografii juergena tellera w tym samym apartamencie, w którym rozgrywa się wielki finał filmu, natomiast christine centenera zadbała o nowoczesną i prostą stylizację sesji”. (mb).
Belvedere Vodka rozpoczęła kampanię, w której udział wziął znany hollywoodzki aktor Daniel Craig. Odtwórca roli Jamesa Bonda w spocie tańczy do utworu Rity Ory i Giggsa.
Premiera kampanii miała miejsce 9 listopada 2022 roku o 18:00 czasu lokalnego na Times Square, a w kolejnych tygodniach pojawi się na kluczowych rynkach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Australii i Polsce. W dniu premiery spot pojawił się także na YouTubie.
Spot wyreżyserował nagrodzony Nagrodą Akademii reżyser Taika Waititi.
Wideo „pokazuje, jak może wyglądać życie, gdy kamery zostają wyłączone” – czytamy w komunikacie. Wideo ma prezentować wartości takie jak wyrażanie siebie, autentyczność i styl.
W spocie Daniel Craig tanecznym krokiem przemierza ulice miasta: wychodzi z tłumu i przechodzi przez słynny paryski most Pont Neuf, a potem odwiedza różne pomieszczenia w hotelu: lobby, korytarze, dach. Później znajduje w barku butelkę wódki Belvedere, której nalewa sobie do szklanki. „W momencie, gdy ma zamiar wziąć łyk schłodzonego trunku, rozlega się okrzyk reżysera z off’u: »cięcie!«, po czym na ekranie pojawia się Taika Waititi i prosi Craiga o powtórzenie sceny” – dowiadujemy się.
Jak wyjaśniają autorzy kampanii, stworzona została ona przez „nadzwyczajną społeczność twórców”: „Craig został umiejętnie i humorystycznie poprowadzony przez słynnego choreografa JaQuela Knighta, do utworu napisanego i wykonanego przez światowej sławy gwiazdy Ritę Orę i Giggsa. Za produkcję odpowiedzialni są twórcy takich hitów, jak Invisible Men, Bandits czy Hungry Man. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez ikonę fotografii Juergena Tellera w tym samym apartamencie, w którym rozgrywa się wielki finał filmu, natomiast Christine Centenera zadbała o nowoczesną i prostą stylizację sesji”. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Daniel Craig tanecznym krokiem promuje wódkę Belvedere. belvedere vodka rozpoczęła kampanię, w której udział wziął znany hollywoodzki aktor daniel craig. odtwórca roli jamesa bonda w spocie tańczy do utworu rity ory i giggsa. premiera kampanii miała miejsce 9 listopada 2022 roku o 18:00 czasu lokalnego na times square, a w kolejnych tygodniach pojawi się na kluczowych rynkach, m.in. w stanach zjednoczonych, wielkiej brytanii, niemczech, francji, włoszech, australii i polsce. w dniu premiery spot pojawił się także na youtubie. spot wyreżyserował nagrodzony nagrodą akademii reżyser taika waititi. wideo „pokazuje, jak może wyglądać życie, gdy kamery zostają wyłączone” – czytamy w komunikacie. wideo ma prezentować wartości takie jak wyrażanie siebie, autentyczność i styl. w spocie daniel craig tanecznym krokiem przemierza ulice miasta: wychodzi z tłumu i przechodzi przez słynny paryski most pont neuf, a potem odwiedza różne pomieszczenia w hotelu: lobby, korytarze, dach. później znajduje w barku butelkę wódki belvedere, której nalewa sobie do szklanki. „w momencie, gdy ma zamiar wziąć łyk schłodzonego trunku, rozlega się okrzyk reżysera z off’u: »cięcie!«, po czym na ekranie pojawia się taika waititi i prosi craiga o powtórzenie sceny” – dowiadujemy się. jak wyjaśniają autorzy kampanii, stworzona została ona przez „nadzwyczajną społeczność twórców”: „craig został umiejętnie i humorystycznie poprowadzony przez słynnego choreografa jaquela knighta, do utworu napisanego i wykonanego przez światowej sławy gwiazdy ritę orę i giggsa. za produkcję odpowiedzialni są twórcy takich hitów, jak invisible men, bandits czy hungry man. zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez ikonę fotografii juergena tellera w tym samym apartamencie, w którym rozgrywa się wielki finał filmu, natomiast christine centenera zadbała o nowoczesną i prostą stylizację sesji”. (mb).