Belvedere Vodka rozpoczęła kampanię, w której udział wziął znany hollywoodzki aktor Daniel Craig. Odtwórca roli Jamesa Bonda w spocie tańczy do utworu Rity Ory i Giggsa.
Premiera kampanii miała miejsce 9 listopada 2022 roku o 18:00 czasu lokalnego na Times Square, a w kolejnych tygodniach pojawi się na kluczowych rynkach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Australii i Polsce. W dniu premiery spot pojawił się także na YouTubie.
Spot wyreżyserował nagrodzony Nagrodą Akademii reżyser Taika Waititi.
Wideo „pokazuje, jak może wyglądać życie, gdy kamery zostają wyłączone” – czytamy w komunikacie. Wideo ma prezentować wartości takie jak wyrażanie siebie, autentyczność i styl.
W spocie Daniel Craig tanecznym krokiem przemierza ulice miasta: wychodzi z tłumu i przechodzi przez słynny paryski most Pont Neuf, a potem odwiedza różne pomieszczenia w hotelu: lobby, korytarze, dach. Później znajduje w barku butelkę wódki Belvedere, której nalewa sobie do szklanki. „W momencie, gdy ma zamiar wziąć łyk schłodzonego trunku, rozlega się okrzyk reżysera z off’u: »cięcie!«, po czym na ekranie pojawia się Taika Waititi i prosi Craiga o powtórzenie sceny” – dowiadujemy się.
Jak wyjaśniają autorzy kampanii, stworzona została ona przez „nadzwyczajną społeczność twórców”: „Craig został umiejętnie i humorystycznie poprowadzony przez słynnego choreografa JaQuela Knighta, do utworu napisanego i wykonanego przez światowej sławy gwiazdy Ritę Orę i Giggsa. Za produkcję odpowiedzialni są twórcy takich hitów, jak Invisible Men, Bandits czy Hungry Man. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez ikonę fotografii Juergena Tellera w tym samym apartamencie, w którym rozgrywa się wielki finał filmu, natomiast Christine Centenera zadbała o nowoczesną i prostą stylizację sesji”. (mb)