Były angielski piłkarz David Beckham został globalnym ambasadorem internetowej platformy sprzedaży detalicznej AliExpress, należącej do chińskiego holdingu Alibaba – przekazuje bbc.com.
Jak czytamy, tegoroczne mistrzostwa Europy w piłce nożnej rozpoczną się w 14 czerwca i potrwają do 14 lipca. W ramach współpracy sportowiec będzie twarzą promocji AliExpress Score More, z którą będzie można zapoznać się podczas meczów.
Czytaj także: Komisja Europejska chce skuteczniej walczyć z podróbkami
Źródło przekazuje, że w marcu 2024 roku AliExpress uzgodniło swoje wyłączne partnerstwo z Unią Europejskich Związków Piłkarskich (z ang. UEFA – Union of European Football Associations).
„AliExpress pomaga kibicom jeszcze bardziej zbliżyć się do UEFA EURO 2024 tego lata, oferując im wspaniałe nagrody, gdy akcja rozgrywa się na boisku” – przekazuje Beckham.
Źródło: youtube.com/@AliExpressGlobal
Platforma handlowa dołączyła do innych chińskich firm, które sponsorują mistrzostwa. Mowa m.in. o producencie pojazdów elektrycznych BYD oraz koncernie specjalizującym się w produkcji urządzeń i rozwiązań telekomunikacyjnych Vivo – dowiadujemy się.
Bbc.com donosi, że AliExpress nie ujawnia informacji na temat zarobków sportowca w związku z nawiązaną współpracą. (an)