Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
DDB Warszawa rusza z polskim oddziałem agencji gamingowej. 22 października 2024 roku ddb warszawa powiadomiło o starcie ddb ftw warsaw – polskiego oddziału globalnej agencji gamingowej ftw. ma to być departament specjalizujący się w łączeniu marek ze światem gier w oryginalny i wierny graczom sposób w jakościowej kreacji, komunikacji 360 dla klientów z gamedevu, a także tworzeniu form narracyjnych, takich jak trailery gier, branded content czy digitalowe światy. agencja podkreśla, że obecnie 24 mln osób w polsce gra w gry, a 40 proc. ludzkości to gracze. nie jest to już więc tylko rozrywka, a styl życia i narzędzie marketingowe. ddb worldwide wkroczyło w ten świat w 2020 roku, tworząc w pradze globalną agencję gamingową ddb ftw (for the win). obecnie ma ona oddziały na całym świecie, w tym m.in. w niemczech, hongkongu, chinach, brazylii, francji oraz we włoszech. do drużyny dołączyła teraz także polska. źródło: youtube.com/ddbwarszawa2830. do składu ddb ftw warsaw należą zapaleni gracze, którym powierzono różne obszary ekspertyzy, w tym strategię, kreatywność, marketing gamingowy i immersyjne historie, innowacje oraz technologię. head of creative & narrative w ddb ftw warsaw została asia komorowska, a stanowisko business development managera objął adam retmaniak. asia komorowska doświadczenie copywriterskie zdobywała, pracując w agencjach gpd, bbdo, talentmedia, vmly&r i ddb. współtworzyła lokalne i regionalne kampanie dla takich marek jak cheetos, samsung, durex, uniqa czy maspex. była autorką scenariuszy i współtwórczynią koncepcji kreatywnej kampanii gamingowej „miasto tigera”. współtworzyła również nagradzaną akcję gamingową dla durexa „gramy bez wymówek”. poza pracą w reklamie działa też jako scenarzystka filmów, seriali i gier. asia komorowska. adam retmaniak do tej pory był związany z agencjami sieciowymi i lokalnymi, w tym m.in. vmly&r, heart&brain, 2012 agency, feeders czy ddb warszawa. tworzył kampanie reklamowe reklamowe dla takich marek jak t-mobile, allegro, danone, mazda, brw, foodcare, grupa żywiec, rtv euro agd, maspex, tarczyński i diageo. jednym z jego pierwszych projektów gamingowych było współtworzenie premierowej edycji platformy „warka planet of gamers”. pracował także jako associate producer w dziale marketingu studia spokko należącego do grupy cd projekt przy grze mobilnej „wiedźmin – pogromca potworów”. adam retmaniak. (ao).
22 października 2024 roku DDB Warszawa powiadomiło o starcie DDB FTW Warsaw – polskiego oddziału globalnej agencji gamingowej FTW. Ma to być departament specjalizujący się w łączeniu marek ze światem gier w oryginalny i wierny graczom sposób w jakościowej kreacji, komunikacji 360 dla klientów z gamedevu, a także tworzeniu form narracyjnych, takich jak trailery gier, branded content czy digitalowe światy.
Agencja podkreśla, że obecnie 24 mln osób w Polsce gra w gry, a 40 proc. ludzkości to gracze. Nie jest to już więc tylko rozrywka, a styl życia i narzędzie marketingowe. DDB Worldwide wkroczyło w ten świat w 2020 roku, tworząc w Pradze globalną agencję gamingową DDB FTW (For the Win). Obecnie ma ona oddziały na całym świecie, w tym m.in. w Niemczech, Hongkongu, Chinach, Brazylii, Francji oraz we Włoszech. Do drużyny dołączyła teraz także Polska.
Źródło: youtube.com/ddbwarszawa2830
Do składu DDB FTW Warsaw należą zapaleni gracze, którym powierzono różne obszary ekspertyzy, w tym strategię, kreatywność, marketing gamingowy i immersyjne historie, innowacje oraz technologię.
Head of Creative & Narrative w DDB FTW Warsaw została Asia Komorowska, a stanowisko Business Development Managera objął Adam Retmaniak.
Asia Komorowska doświadczenie copywriterskie zdobywała, pracując w agencjach GPD, BBDO, TalentMedia, VMLY&R i DDB. Współtworzyła lokalne i regionalne kampanie dla takich marek jak Cheetos, Samsung, Durex, Uniqa czy Maspex. Była autorką scenariuszy i współtwórczynią koncepcji kreatywnej kampanii gamingowej „Miasto Tigera”. Współtworzyła również nagradzaną akcję gamingową dla Durexa „Gramy bez wymówek”. Poza pracą w reklamie działa też jako scenarzystka filmów, seriali i gier.
Asia Komorowska
Adam Retmaniak do tej pory był związany z agencjami sieciowymi i lokalnymi, w tym m.in. VMLY&R, Heart&Brain, 2012 Agency, Feeders czy DDB Warszawa. Tworzył kampanie reklamowe reklamowe dla takich marek jak T-Mobile, Allegro, Danone, Mazda, BRW, FoodCare, Grupa Żywiec, RTV Euro AGD, Maspex, Tarczyński i Diageo. Jednym z jego pierwszych projektów gamingowych było współtworzenie premierowej edycji platformy „Warka Planet of Gamers”. Pracował także jako Associate Producer w dziale marketingu studia Spokko należącego do Grupy CD Projekt przy grze mobilnej „Wiedźmin – Pogromca potworów”.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
DDB Warszawa rusza z polskim oddziałem agencji gamingowej. 22 października 2024 roku ddb warszawa powiadomiło o starcie ddb ftw warsaw – polskiego oddziału globalnej agencji gamingowej ftw. ma to być departament specjalizujący się w łączeniu marek ze światem gier w oryginalny i wierny graczom sposób w jakościowej kreacji, komunikacji 360 dla klientów z gamedevu, a także tworzeniu form narracyjnych, takich jak trailery gier, branded content czy digitalowe światy. agencja podkreśla, że obecnie 24 mln osób w polsce gra w gry, a 40 proc. ludzkości to gracze. nie jest to już więc tylko rozrywka, a styl życia i narzędzie marketingowe. ddb worldwide wkroczyło w ten świat w 2020 roku, tworząc w pradze globalną agencję gamingową ddb ftw (for the win). obecnie ma ona oddziały na całym świecie, w tym m.in. w niemczech, hongkongu, chinach, brazylii, francji oraz we włoszech. do drużyny dołączyła teraz także polska. źródło: youtube.com/ddbwarszawa2830. do składu ddb ftw warsaw należą zapaleni gracze, którym powierzono różne obszary ekspertyzy, w tym strategię, kreatywność, marketing gamingowy i immersyjne historie, innowacje oraz technologię. head of creative & narrative w ddb ftw warsaw została asia komorowska, a stanowisko business development managera objął adam retmaniak. asia komorowska doświadczenie copywriterskie zdobywała, pracując w agencjach gpd, bbdo, talentmedia, vmly&r i ddb. współtworzyła lokalne i regionalne kampanie dla takich marek jak cheetos, samsung, durex, uniqa czy maspex. była autorką scenariuszy i współtwórczynią koncepcji kreatywnej kampanii gamingowej „miasto tigera”. współtworzyła również nagradzaną akcję gamingową dla durexa „gramy bez wymówek”. poza pracą w reklamie działa też jako scenarzystka filmów, seriali i gier. asia komorowska. adam retmaniak do tej pory był związany z agencjami sieciowymi i lokalnymi, w tym m.in. vmly&r, heart&brain, 2012 agency, feeders czy ddb warszawa. tworzył kampanie reklamowe reklamowe dla takich marek jak t-mobile, allegro, danone, mazda, brw, foodcare, grupa żywiec, rtv euro agd, maspex, tarczyński i diageo. jednym z jego pierwszych projektów gamingowych było współtworzenie premierowej edycji platformy „warka planet of gamers”. pracował także jako associate producer w dziale marketingu studia spokko należącego do grupy cd projekt przy grze mobilnej „wiedźmin – pogromca potworów”. adam retmaniak. (ao).