16 marca 2018 roku na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie w ramach międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Public relations w instytucjach niekomercyjnych w internecie” odbędzie się debata z udziałem ekspertów związanych z branżą PR.
Magdalena Tokaj, analityk mediów z Instytutu Monitorowania Mediów, współautorka książki „Media360. Od analityki do sprzedaży”, wypowie się jako ekspert prowadzący szkolenia z zakresu wykorzystywania danych do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych. Gabriela Kunert, która na co dzień prowadzi projekty doradcze dla spółek medialnych i branży e-commerce, podzieli się wiedzą i doświadczeniem w zakresie komunikacji instytucji niekomercyjnych. W debacie weźmą udział także Marcin Olkowicz, dyrektor Związku Firm Public Relations, z branżą PR związany od ponad 20 lat oraz dr Jan Zając z firmy Sotrender. Moderatorem dyskusji będzie dr Anna Miotk z UKSW, specjalistka zajmująca się public relations w social mediach.
Spotkanie ma charakter otwarty. Jest organizowane przez Koło Naukowe Public Relations w Social Media, działające na UKSW pod kierunkiem prof. dr hab. Moniki Przybysz oraz przez Katedrę Public Relations i Komunikacji Marketingowej.
Debata odbędzie się w piątek 16 marca 2018 roku w godz. 16.30-18.00, przy ulicy Dewajtis 5 w Warszawie, w gmachu UKSW, w Sali Senackiej (nr 401, I piętro).
Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia na Facebooku.
PRoto.pl jest patronem medialnym debaty. (pp)