Redakcja PRoto i Uniwersytet SWPS zapraszają na debatę Influencer, agencja, klient – odpowiedzialni partnerzy, która odbędzie się 28 listopada 2017 roku (wtorek) o 18.00 w sali S107 (południowe skrzydło (S) budynku uczelni).
W trakcie debaty chcemy postawić pytania związane z etyką, odpowiedzialnością i społecznym wpływem influencerów. Przyjrzeć się odpowiedzialności agencji za wybór influencerów polecanych do współpracy z klientem. Porozmawiać o dobrych praktykach w tym zakresie. Poruszymy również temat odpowiedzialności samych influencerów, ich umiejętności radzenia sobie z kryzysami oraz roli agencji, klienta czy sieci partnerskiej w takich sytuacjach. Podyskutujemy o angażowaniu się twórców internetowych w kampanie społeczne oraz profesjonalizacji branży. Rozważania z udziałem ekspertów zakończymy dyskusją o tym, jakie są największe bariery, problemy i wyzwania związane z influencer marketingiem.
WSTĘP BEZPŁATNY PO WCZEŚNIEJSZEJ REJESTRACJI. LICZBA MIEJSC OGRANICZONA. KAŻDA OSOBA MUSI INDYWIDUALNIE DOKONAĆ REJESTRACJI.
Rejestracja pod adresem redakcja@proto.pl.
W tytule maila proszę wpisać „Debata PRoto i SWPS”, a w treści swoje imię i nazwisko oraz nazwę firmy/uczelni.
SYLWETKI PANELISTÓW
Kamil Bolek, dyrektor marketingu sieci LifeTube (moderator debaty)
Ekspert w zakresie wideo marketingu i wykorzystania influencerów w komunikacji marki, dyrektor marketingu w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej head of communication w indaHash – międzynarodowej platformie do współpracy marek z influencerami. Psycholog i PR-owiec z ponad 5-letnim doświadczeniem. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, trener i wykładowca.
Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play
Od 2007 roku rzecznik prasowy sieci Play.
Paulina Mikuła, influencerka edukacyjna, autorka vloga Mówiąc Inaczej
Od czterech lat prowadzi na YouTubie kanał „Mówiąc Inaczej”, w którym opowiada o poprawnej polszczyźnie. Napisała też książkę o tym samym tytule.
dr Karina Stasiuk-Krajewska, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Uniwersytet SWPS Wrocław
Komunikacjonista wrocławskiego wydziału Uniwersytetu SWPS. Zajmuje się etyką w dziennikarstwie, public relations i reklamie, a także budowaniem wizerunku, teorią komunikacji i mediów oraz kulturą popularną.
Arlena Witt, influencerka edukacyjna, autorka vloga Po Cudzemu
Od sierpnia 2015 prowadzi na YouTubie kanał „Po Cudzemu”, w którym uczy mówić po angielsku. Pisze też blog wittamina.pl. Jest równiż autorką książki do angielskiej gramatyki „Grama to nie drama”.
Alicja Wysocka-Świtała, partner Clue PR
Partner zarządzająca agencji Clue PR. Absolwentka dziennikarstwa na UW, studiowała też amerykanistykę na UW i w Oslo. Prowadzi zajęcia w Collegium Civitas, zasiada w jury Złotych Spinaczy, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej i nowych technologii.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Adres spotkania:
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
ul. Chodakowska 19/31, Warszawa
sala S107 (piętro I w skrzydle S)
Dyskusja z udziałem panelistów potrwa około godziny. Po niej planujemy czas na pytania od uczestników (około 30 min). Wydarzenie przewidujemy na 100 osób.
Przed budynkiem uczelni znajduje się ogólnodostępny parking płatny: pierwsza godzina 2 zł, powyżej godziny – 4zł (do 8 godzin parkowania). Liczba miejsc ograniczona, brak rezerwacji dla uczestników debaty. Ogólnodostępna szatnia na parterze (przy windzie).
Dojazd komunikacją miejską: przystanek docelowy – Praga Południe Ratusz (dojście od ul. Chodakowskiej) lub Gocławska (dojście od ulicy Gocławskiej) + 500 metrów pieszo.
a) tramwaj z centrum: 22
b) tramwaje z przystanku Dworzec Wileński: 3, 26