Dom aukcyjny DESA Unicum, prowadzący w swojej warszawskiej siedzibie także galerię sztuki, powierzył Big Picture stałą obsługę działań public relations.
Agencja zajmie się doradztwem i komunikacją PR prywatnej instytucji kultury, która na 2023 rok zaplanowała rozwój nowych dziedzin kolekcjonerskich (m.in. urban art, design, komiks), kolejne rekordowe aukcje, projekty na skalę europejską, a przede wszystkim ponad 100 otwartych dla zwiedzających wystaw w ciągu roku.
Big Picture będzie odpowiadać za wsparcie stałych relacji z mediami. Zajmie się także budowaniem partnerstw z innymi instytucjami, obsługą kontraktów z markami oraz koordynacją wydarzeń specjalnych.
Z ramienia agencji zespołem odpowiedzialnym za działania dla tego klienta kieruje Katarzyna Smaga, a w skład teamu wchodzą Aleksandra Kołakowska i Samanta Wojtysiak. Strategiczne wsparcie projektu zapewnia Hanna Waśko, Managing Director.
Big Picture współpracuje z DESA Unicum na stałe od pierwszego kwartału 2023 roku. Wcześniej agencja prowadzona przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew odpowiadała m.in. za komunikację aukcji (największej w historii polskiego rynku sztuki), organizowanej przez dom aukcyjny w ramach sprzedaży 200 dzieł z kolekcji Grażyny Kulczyk. Big Picture od lat jest związane z mecenaską sztuki Grażyną Kulczyk, agencja prowadziła m.in. komunikację Starego Browaru 50/50, Fundacji Art Stations Foundation, Art. And Fashion Forum by Grażyna Kulczyk oraz otwarcia Muzeum Susch w Szwajcarii. (mb)