poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKampania „ShareWithCare” ostrzega przed udostępnianiem wizerunku dzieci w internecie

Kampania „ShareWithCare” ostrzega przed udostępnianiem wizerunku dzieci w internecie

Deutsche Telekom, właściciel T-Mobile, swoją nową kampanią „ShareWithCare” chce podnieść świadomość na temat zagrożeń wynikających z udostępniania zdjęć i danych, zwłaszcza tych dotyczących dzieci. 

W tym celu twórcy wykorzystali w spocie technologię deepfake. „A message from Ella” przedstawia dziewięcioletnią dziewczynkę, przerobioną za pomocą sztucznej inteligencji na parę lat starszą. W filmie bohaterka z przyszłości mówi o konsekwencjach udostępniania jej zdjęć przez rodziców. Ella stanowi reprezentację wszystkich dzieci.

Deutsche Telekom zwraca uwagę na zjawisko zwane sharentingiem, czyli dzielenie się w internecie przez rodziców zdjęciami, filmami i wszelkimi szczegółami z życia swoich dzieci. 

Jak mówi dyrektor ds. marki Deutsche Telekom Uli Klenke, „rozwój sztucznej inteligencji niesie ze sobą szanse i zagrożenia. W tym spocie pozwalamy jej ostrzegać nas przed samym sobą” – dodaje.

Za kampanią stoją agencje Adam&EveBerlin i DDB Germany.

Źródło: YouTube/Deutsche Telekom

(zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj