Dfusion communication jesienią 2021 roku przeszło rebranding. Agencja rozbudowuje także swoją ofertę – stworzyła studio nagrań i szkoleń medialnych.
Dfusion do tej pory posługiwało się w identyfikacji wizualnej kolorem fioletowym. Teraz barwami agencji będą granatowy i limonkowy. Asterysk, czyli popularną „gwiazdkę” zmieniono na wykładnik potęgowania zapisany jako „x”. Odświeżona została cała identyfikacja wizualna firmy i jej strona internetowa.
Poprzednie logo agencji
„Dfusion powstało w cyfrowych czasach i to właśnie digital spotęgował siłę komunikacji. PR nauczył nas, jak tworzyć historie, które przykuwają uwagę. Dzięki cyfrowym narzędziom ubieramy je w atrakcyjną formę. Digital pozwolił zwiększyć zasięgi i zindywidualizować przekaz. Zmiana logotypu to jedynie symbol, ale wyraźnie pokazujemy, że ewolucja podejścia dotyka również nas. Chcemy uchwycić zmiany, które zachodzą w otoczeniu i doradzać naszym klientom w wyborze najskuteczniejszych rozwiązań wzmacniających ich wizerunek, zwiększających dotarcie komunikatu i poprawiające wyniki” – mówi Łukasz Malczewski, prezes zarządu agencji.
Zmieniła się także oferta agencji – Dfusion stworzyło studio nagrań, produkcji wideo, streamingów i szkoleń medialnych dla klientów i partnerów, wzmocniło także dział analiz dfusion insights. Dzięki temu agencja chce „lepiej odpowiadać na wyzwania komunikacji w cyfrowych czasach”. Dfusion zamierza oferować całościową obsługę komunikacyjną i rozwijać się w kierunku data driven PR. W związku z tym wzmocniono wewnętrzny zespół analiz.
„Obecnie firmy nie tylko szukają agencji potrafiących realizować działania public relations czy obsługiwać kanały social media. Chcą strategii opartej na danych, świetnych pomysłów i elastycznego doboru narzędzi” – komentuje Kamil Kozłowski, członek zarządu Dfusion communication. (mb)