Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Diagnostyka klientem InnerValue. w lutym 2025 roku polska firma medyczna diagnostyka zdecydowała o kontynuowaniu współpracy z agencją innervalue, która odpowiadała za komunikację przedsiębiorstwa przy pierwszej ofercie publicznej jego akcji (ipo) o wartości 1,7 mld zł oraz debiucie spółki na giełdzie papierów wartościowych w warszawie. od września 2024 roku innervalue zajmowało się komunikacją diagnostyki w procesie przygotowania i realizacji ipo, a także wsparciem komunikacji korporacyjnej m.in. w obszarze longevity. od lutego 2025 roku agencja odpowiada za komunikację korporacyjną, media relations i relacje inwestorskie. ponadto, punktowo wspiera firmę w działaniach z obszaru marketingu. za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiada zespół zarządzany przez mateusza paradowskiego, executive directora. prowadzenie komunikacji oferty publicznej akcji diagnostyki to kolejna współpraca innervalue z firmą. w 2022 roku agencja odpowiadała za komunikację otwarcia laboratorium centralnego diagnostyki w warszawie. strony nie zdradzają więcej informacji na temat zawartej umowy. (ao).
W lutym 2025 roku polska firma medyczna Diagnostyka zdecydowała o kontynuowaniu współpracy z agencją InnerValue, która odpowiadała za komunikację przedsiębiorstwa przy pierwszej ofercie publicznej jego akcji (IPO) o wartości 1,7 mld zł oraz debiucie spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Od września 2024 roku InnerValue zajmowało się komunikacją Diagnostyki w procesie przygotowania i realizacji IPO, a także wsparciem komunikacji korporacyjnej m.in. w obszarze longevity. Od lutego 2025 roku agencja odpowiada za komunikację korporacyjną, media relations i relacje inwestorskie. Ponadto, punktowo wspiera firmę w działaniach z obszaru marketingu.
Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiada zespół zarządzany przez Mateusza Paradowskiego, Executive Directora.
Prowadzenie komunikacji oferty publicznej akcji Diagnostyki to kolejna współpraca InnerValue z firmą. W 2022 roku agencja odpowiadała za komunikację otwarcia Laboratorium Centralnego Diagnostyki w Warszawie.
Strony nie zdradzają więcej informacji na temat zawartej umowy. (ao)