W lutym 2025 roku polska firma medyczna Diagnostyka zdecydowała o kontynuowaniu współpracy z agencją InnerValue, która odpowiadała za komunikację przedsiębiorstwa przy pierwszej ofercie publicznej jego akcji (IPO) o wartości 1,7 mld zł oraz debiucie spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Od września 2024 roku InnerValue zajmowało się komunikacją Diagnostyki w procesie przygotowania i realizacji IPO, a także wsparciem komunikacji korporacyjnej m.in. w obszarze longevity. Od lutego 2025 roku agencja odpowiada za komunikację korporacyjną, media relations i relacje inwestorskie. Ponadto, punktowo wspiera firmę w działaniach z obszaru marketingu.
Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiada zespół zarządzany przez Mateusza Paradowskiego, Executive Directora.
Prowadzenie komunikacji oferty publicznej akcji Diagnostyki to kolejna współpraca InnerValue z firmą. W 2022 roku agencja odpowiadała za komunikację otwarcia Laboratorium Centralnego Diagnostyki w Warszawie.
Strony nie zdradzają więcej informacji na temat zawartej umowy. (ao)