Już tylko kilka dni dzieli nas od X edycji Dni Marketingu Sportowego. Organizator zaprasza na Stadion Narodowy w dniach 22 – 23 marca. Udział w wydarzeniu potwierdziło już 250 uczestników z ponad 100 organizacji związanych z biznesem sportowym w Polsce, a podczas targów Sport Marketing Expo zaprezentuje się ponad 25 wystawców…
Podczas pierwszego dnia goście konferencji wysłuchają prezentacji światowej rangi zagranicznych prelegentów. Program otworzy director of sponsorship consulting, William Fenton, który omówi temat sponsoringu sportowego pod kątem kryzysu ekonomicznego. Natomiast Kevin Jackson, executive director of business development GPJ, przedstawi gościom metody wdrożenia marketingu doświadczeń do projektów sportowych. Trzecią prezentację poprowadzi Tom Cannon, który zaprezentuje przyszłe zagrożenia i możliwości w obszarze marketingu sportowego.
Kolejny moduł skupi się na biznesie wokół EURO. Profesor Simon Chadwick rozpocznie go prezentacją o ambush marketingu, po której Arkadiusz Wojtas, dyrektor projektu „Let’s Play Together” DB Schenker, zajmie się omówieniem logistyki globalnych imprez sportowych.
Finałowy panel 22 marca poświęcony będzie zarządzaniu obiektami sportowymi. Michael Brill – regional vice president SMG Europe oraz Barry Pollen – director of stadium manangement South Africa, przybliżą metody efektywnego zarządzania małymi, średnimi i dużymi obiektami sportowymi. Polskim akcentem będzie Dorota Idzi – zastępca dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej w PGE Polska Grupa Energetyczna, która przeanalizuje stan rynku naming rights obiektów sportowych w naszym kraju.
Pierwszy dzień zwieńczy wieczorna VIII Gala Sportu i Biznesu. Nagrody Biznesu Sportowego promują osoby i instytucje, które bezpośrednio wpływają na rozwój sportu w Polsce. Kapituła Nagród, składająca się z ekspertów biznesu sportowego, przyzna nagrody w trzynastu kategoriach.
23 marca będzie poświęcony z kolei dwóm zagadnieniom. Pierwsza część poświęcona będzie wyzwaniom, jakim sprostać muszą organizacje, stowarzyszenia i miasta w celu usprawnienia swych działań w obszarze sportu. Drugi blok tematyczny poruszy kwestie sprawnego wykorzystania sponsoringu i mediów. Ważnym elementem programu będą również jubileuszowe panele dyskusyjne, które skupią liczne grono krajowych ekspertów.
Więcej informacji na temat X Dni Marketingu Sportowego dostępnych jest na stronie
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.