piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDo 30 czerwca można przesyłać zgłoszenia do konkursu OFFICE SUPERSTAR 2018

Do 30 czerwca można przesyłać zgłoszenia do konkursu OFFICE SUPERSTAR 2018

OFFICE SUPERSTAR 2018 to druga edycja konkursu organizowanego przez CBRE i promującego organizacje, które nie tylko traktują swoje biura jako miejsce pracy, ale kreują przestrzeń przyjazną i komfortową dla pracowników.

„W biurze spędzamy co najmniej 1/3 naszego dnia. Dlatego oczekujemy, że będzie ono czymś więcej niż tylko przestrzenią do pracy. Pracownikom zależy na połączeniu domowych aranżacji z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, dzięki czemu mają komfort pracy, są bardziej kreatywni i chętniej przebywają w biurze. W naszym konkursie szukamy takich przestrzeni, które potrafią pogodzić te perspektywy. Zależy nam też, żeby poprzez OFFICE SUPERSTAR budować świadomość wśród organizacji tego, że wygląd ich biura ma znaczenie w kontekście relacji z pracownikami” – wyjaśnia Natalia Wenzławska, zastępca dyrektora marketingu i komunikacji w CBRE.

Czytaj też: Od czegoś trzeba zacząć, czyli czym jest EB i dlaczego warto poświęcić mu czas… i pieniądze

W OFFICE SUPERSTAR 2018 mogą wziąć udział firmy i instytucje, które uważają swoje biuro za najlepszą wizytówkę. Zgłoszenia można przesyłać do 30 czerwca 2018 roku za pomocą bezpłatnego formularza dostępnego na stronie.

Biura można zgłaszać w 17 kategoriach, wydzielonych ze względu na:
– branżę: finansowa, SSC/BPO, prawnicza, doradcza, technologiczna, kreatywna, logistyczna (biuro w magazynie),
– lokalizację: Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań,
– rodzaje wnętrz: biuro coworkingowe, przestrzeń socjalna, sala konferencyjna,
– rodzaje zastosowanych rozwiązań: biurowy wellness, innowacje i technologie.

Każda firma może przesłać zgłoszenie w kilku kategoriach.

Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się na początku października 2018 roku podczas gali CBRE IDEA LAB.

W ubiegłorocznej edycji OFFICE SUPERSTAR wzięło udział ponad 100 polskich i międzynarodowych organizacji.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (pp)

Czytaj też: Fakty i mity na temat employer brandingu

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj