sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualności„Dobro społeczne” nowym kryterium Facebooka przy nagradzaniu pracowników

„Dobro społeczne” nowym kryterium Facebooka przy nagradzaniu pracowników

Facebook zamierza premiować pracowników, którzy pomagają firmie osiągnąć „dobro społeczne” – informuje businessinsider.com. Do tej pory serwis nagradzał pracowników, stosując bardziej mierzalne kryteria oceny, jak np. wzrost liczby użytkowników serwisu, zarobki poszczególnych pracowników, osiągane przez nich cele premiowe, ich indywidualną wydajność czy wydajność całej firmy – czytamy.

Portal Marka Zuckerberga wraz z wprowadzaniem nowych kryteriów przyznawania premii chce pokazać, że bardziej skupia się na rozwiązywaniu problemów społecznych, jak dezinformacja i nienawiść, czy wspieraniu małych firm i budowaniu produktów poprawiających ludzkie życie – czytamy dalej.

Nowy inicjatywa miałaby pomóc Facebookowi w odbudowaniu jego wizerunku po miesiącach skandali – ocenia Isobel Asher Hamilton, autorka artykułu. O sprawie jako pierwszy poinformował fortune.com, a w komentarzu udzielonym temu portalowi Mike Schroepfer, Chief Technology Officer Facebooka, wyjaśnił, że trudno jest obecnie przewidzieć postęp w zakresie nowych celów, w tym m.in. poprawy bezpieczeństwa w serwisie, mimo że Facebook śledzi i publikuje wiele wskaźników, takich jak liczba fałszywych kont, która spada – podaje źródło.

„W ciągu ostatnich dwóch lat zasadniczo zmieniliśmy sposób, w jaki prowadzimy Facebooka” – powiedziała businessinsider.com rzeczniczka platformy. „Ta konkretna zmiana ma na celu zapewnienie, że zachęcamy ludzi do czynienia postępów w najważniejszych kwestiach społecznych, z którymi boryka się internet i nasza firma” – cytuje jej wypowiedź źródło. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj