Douglas poinformował o wprowadzeniu m.in. nowego logo, a także koncepcji komunikacji wizualnej – czytamy w przesłanych materiałach prasowych.
Nowe logo zaprojektowała firma Peter Schmidt Group z Hamburga. Ma ono łączyć „tradycyjne wpływy i nowoczesną estetykę”. Wykorzystano w nim również charakterystyczny element z poprzedniego logotypu – miętowy kolor. Odświeżony znak graficzny „podkreśla siłę i pewność siebie. Przenikające się litery »D« i »O« to wyraz bliskiej relacji z klientami” – czytamy.
Poprzednie logo marki
Co więcej, wygląd perfumerii, stron internetowych czy innych kanałów dystrybucji odświeżyły czarno-białe fotografie, które wykonał Peter Lindbergh. Jak podaje sieć perfumerii, „uwiecznił (on – przyp. red.) naturalne piękno nowych ambasadorów marki”, do których należą Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena czy Caro Daur. Fotografie wykonano w ramach kampanii #FORWARDBEAUTY, która ma na celu „umocnienie pozycji Douglasa na rynku poprzez podniesienie standardów i unowocześnienie wizerunku marki”.
Jak informuje Douglas, marka odświeża wizerunek zarówno perfumerii stacjonarnych, jak i sklepu internetowego. Proces wprowadzania zmian potrwa do końca 2019 roku i obejmie ponad dwa tysiące perfumerii.
„Rynek produktów do pielęgnacji urody szybko się zmienia, a Douglas jest głównym motorem tych zmian. W ostatnich miesiącach dokonaliśmy znacznych inwestycji w rozwój, aby wzmocnić naszą wiodącą pozycję na rynku europejskim oraz rozszerzyć działalność. Dzięki nowej strategii marki modernizacja sieci Douglas będzie tak doskonale widoczna jak nigdy dotąd, a to kluczowy punkt naszej strategii #FORWARDBEAUTY” – mówi Tina Müller, CEO Douglas Europe. (ak)