Dove, marka kosmetyczna należąca do międzynarodowego koncernu Unilever, ruszyła z kampanią promocyjną swojego kultowego produktu – mydła w kostce. Firma przedstawia kosmetyk jako część ostatecznego rytuału po świętowaniu nieprzerwanie od 1957 roku, czyli momentu jego powstania – podaje thedrum.com.
Jak czytamy, mydło w kostce Dove Beauty Bar jest stałym produktem goszczącym w łazienkach na całym świecie od ponad 65 lat. Marka z okazji rozpoczęcia nowego roku wystartowała z kampanią „Unready for Anything”, która celebruje ponadczasową rolę produktu, przedstawiając go nie tylko jako podstawowy kosmetyk do pielęgnacji skóry, ale także część rytuału dbania o siebie po najbardziej niezapomnianych momentach życia.
Promocja kampanii rozpoczęła się w sylwestrową noc, po wybiciu północy. Reklama przedstawiająca mydło w kostce Dove wśród złotych konfetti i wstążek pojawiła się w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak Penn Station czy Times Square. Grafika przedstawiała skutki dobrze spędzonej nocy – resztki brudu pośród złotych ozdób z kultowym mydłem na środku. Znajdujący się na zdjęciu tekst „Nowy Rok, 3:22” osadza moment w konkretnym czasie, kiedy impreza się skończyła, ale rytuał związany z dbaniem o siebie dopiero się zaczął – czytamy.
Mele Melero, dyrektorka ds. rozwoju Dove Personal Care North America i Dove Masterbrand, podkreśliła, że marka zawsze celebrowała „prawdziwe piękno i prawdziwe chwile”. „»Unready for Anything« łączy się z prostą radością odprężenia po wyjątkowej chwili, dużej lub małej. Chodzi o to pocieszające uczucie zmywania dnia z Dove Beauty Bar, chwilę troski o siebie i refleksji po dobrze przeżytym dniu lub nocy” – dodała Melero, cytowana przez źródło.
Według Camilli Clerke, globalnej dyrektorki kreatywnej Unilever w Ogilvy, kampania ta miała za zadanie uchwycenie „radosnej rzeczywistości życia w całym jego żywym, niefiltrowanym pięknie”. Clerke zaznaczyła, że piękno można odnaleźć w tych „niegotowych” momentach – to właśnie symbolizują pozostałości po świętowaniu, takie jak brokat, konfetti i rozmazane kolory, będące świadectwem w pełni przeżytych doświadczeń – czytamy.
Kampania ma potrwać do końca 2025 roku – dowiadujemy się. (ao)
Źródło: thedrum.com, The out-of-home campaign from Ogilvy celebrates the Dove Beauty Bar as the ultimate post-party ritual since 1957, Audrey Kemp, 6.01.2025/ Zdjęcie główne: ogilvy.com