13 czerwca 2018 roku w Centrum Konferencyjnym Legii Warszawa odbędzie się druga edycja konferencji Polzak Marketing. Jak opisują organizatorzy wydarzenia, ma być ono spotkaniem trzech światów: marketingu, agencji i zakupów.
Podczas konferencji wystąpi m.in. Agnieszka Kołodziejczak, Indirect Procurement Manager w Lotte Wedel, która na przykładzie przetargu PR w swojej firmie opowie o tym, jak z powodzeniem wdrażać standardy i procedury Białej Księgi Dialogu Branżowego.
Czytaj też: Branża komunikacji sygnowała Białą Księgę
Katarzyna Paliwoda, Head of Business w Facebook Central Eastern Europe, będzie mówić o mierzeniu efektywności działań w mediach społecznościowych na przykładach Facebooka i Instagrama.
Uczestnicy wydarzenia wysłuchają również m.in. prelekcji na temat tworzenia zaangażowanej społeczność wokół marki, którą wygłosi Ewa Wolska Rzewuska, CoManaging Director Saatchi & Saatchi IS.
Więcej informacji na temat konferencji, w tym program czy listę prelegentów, można znaleźć na stronie. Aby zgłosić chęć udziału w wydarzeniu, należy wypełnić ankietę rejestracyjną, która jest dostępna tutaj.
Organizatorami Polzak Marketing są Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych oraz Think Mice.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (pp)