Wielkimi krokami zbliża się druga edycja konferencji „Reklamuję Etycznie”, organizowana przez Radę Reklamy. Wydarzenie odbędzie się 7 grudnia 2023 roku.
Konferencja realizowana w tym roku pod hasłem „Algorytmy zmiany. Rola i etyka reklamy w świecie AI, dezinformacji i transformacji ekonomicznej” będzie oscylować wokół tematów dotyczących przestrzegania zasad etycznych i prawnych wobec rosnącej roli sztucznej inteligencji.
W wydarzeniu wezmą udział eksperci w dziedzinie komunikacji oraz praktycy dysponujący wiedzą na temat trendów dotyczących przyszłości. Będą to m.in. Mariusz Ryciak, autor książki MarkEthic, traktującej o etycznym marketingu we współczesnym świecie, czy Marta Skrzypiec, kierowniczka ds. marketingu biznesowego TikToka.
W programie zawarto rozmaite zagadnienia dotyczące wyzwań w kontekście stale rosnącej roli algorytmów, w tym m.in. dyskusję panelową „Reklama – informacja czy dezinformacja?”, analizę „Stereotypy oraz wizerunki kobiety i mężczyzny w reklamie” czy raport „Trendy w skargach konsumenckich w Komisji Etyki Reklamy”.
Spotkanie odbędzie się online. Szczegółowy program i rejestracja znajdują się na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (an)