W maju 2024 roku Rokmates poinformowało o zmianach organizacyjnych w agencji. W kwietniu 2024 roku w celu lepszej obsługi twórców i klientów wyodrębniono dwa zespoły – dział Influencer Managementu, na którego czele stanął Artur Nalepko, Head of Influencer Managemenet, oraz dział Account Managementu, który poprowadzi Marcin Szewczyk, Head of Account Management. Na początku 2024 roku do agencji dołączyły także dwie osoby, które objęły nowo utworzone stanowiska – Wojciech Grzegorzyca został Senior Communications Managerem, a Krzysztof Sarna – Senior Strategy Managerem.
Artur Nalepko jest odpowiedzialny m.in. za budowanie relacji z twórcami, rozwój tiktokowej oferty agencyjnej, działania strategiczne z klientami na TikToku, płatne kampanie w tym serwisie oraz budowanie relacji z przedstawicielami platformy.
Nalepko do Rokmates dołączył w czerwcu 2023 roku jako Senior Influencer Manager. Do rej pory w swojej karierze realizował kampanie z udziałem influencerów m.in. dla takich firm jak Biedronka, Grupa Żywiec, Samsung, Speakly, SBM Label czy MSI.
Marcin Szewczyk odpowiada za relacje z kluczowymi klientami agencji oraz ich kompleksową obsługę, a także business development.
Szewczyk do Rokmates dołączył w lutym 2023 roku jako Business Development Manager. Ma on sześć lat doświadczenia w szeroko rozumianej branży marketingowej, z czego około czterech w influencer marketingu. Wiedzę i umiejętności zdobywał w takich agencjach jak Lifetube, Vidmo oraz Grupa TENSE.
Wojciech Grzegorzyca zajmuje się całościowymi działaniami komunikacyjnymi agencji – od strategii, przez planowanie, po realizację.
Grzegorzyca ma kilkanaście lat doświadczenia w tworzeniu treści tekstowych i prawie pięć lat doświadczenia w działaniach public relations. Przed dołączeniem do Rokmates pełnił funkcję Communications Specialist w zespole komunikacji Gameset. Wcześniej przez prawie dwa lata był związany z agnecją WĘC PR, gdzie realizował działania m.in. dla Fantasyexpo, GetHero, Play, FIXIT, Acer Polska czy Olympus. Pracował m.in. jako redaktor portali GOL24 i WP SportoweFakty oraz prezenter i reporter Radia Egida. Odgrywał też rolę rzecznika prasowego w młodzieżowym stowarzyszeniu Słowem w twarz. Jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego w Katowicach na kierunku zarządzanie mediami i reklamą.
Do zadań Krzysztofa Sarny należy tworzenie strategii komunikacji dla klientów agencji, a także wsparcie procesów kreatywnych.
Sarna pracuje w branży marketingowej od prawie 12 lat. Zdobywał doświadczenie zawodowe, m.in. prowadząc zespół odpowiedzialny za realizowanie długofalowych projektów, obsługując procesy przetargowe i przygotowywanie ofert, a także zajmując się opracowywaniem koncepcji kreatywnych. Przez osiem lat był związany z agencją Lifetube. Pracował m.in. z takimi markami jak Kubuś, Nerf, Vivo, Lotto, Wyborowa czy Jack Daniel’s.
(ao)