Od października 2016 roku agencja inACT Public Relations oraz MOXIE agencja kreatywna łączą zespoły i od tej pory będą pracować wspólnie pod marką MOXIE. Stanowisko CEO zajmuje Arieta Prusak.
„Marki od dawna blisko ze sobą współpracowały i uzupełniały swoje kompetencje. Działanie pod jednym brandem pozwoli nam lepiej obsługiwać klientów i uprościć strukturę zespołu” – mówi Arieta Prusak.
Agencja ma specjalizować się w takich obszarach jak digital i content marketing, kampanie online, media relations, social media, kreacje graficzne oraz realizacja sesji zdjęciowych.
Dzięki obecnej strukturze MOXIE jest w stanie prowadzić pełną obsługę komunikacyjną i wizerunkową firm z branży lifestyle, ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce, fashion, gastronomii, sportu i nowych technologii.
W portfolio MOXIE znajdują się między innymi takie marki, jak: Quiosque, RabbitRabbit!, Confashion, Magda Hasiak, Checkpoint Systems, Insys, Body Chief, Restauratorzy Food Consulting, Magazyn Food Concept, Nickel Development, Eureka Technology Park, CrossTrening.
Wspólnikami spółki są Arieta Prusak oraz Michał Majewski. (mp)