W ostatnim czasie do Stowarzyszenia Agencji Public Relations dołączyły dwie nowe firmy – N42 i Guarana PR. SAPR zrzesza obecnie 38 agencji.
Pod koniec listopada 2023 roku do grona firm członkowskich dołączyło N42 Creative Solutions – agencja strategicznego doradztwa komunikacyjnego, działająca na polskim rynku od 17 lat (wcześniej pod nazwą ACHA PR). Firma ta oferuje prowadzenie pełnych działań komunikacyjnych, obejmujących zarządzanie reputacją i ryzykiem wizerunkowym, a także zarządzanie kryzysem. Ponadto w zakres jej usług wchodzą: pełne wsparcie w doborze narzędzi marketingowych, rekomendowaniu kampanii social media, projektowaniu graficznym i copywritingu.
W styczniu SAPR powiększył się o agencję Guarana PR, obecną na rynku od blisko 16 lat. Firma ta specjalizuje się w realizacji wielowymiarowych kampanii PR. W jej ofercie podstawą są działania w obszarze strategicznego PR. Od 2019 roku agencja rozwija obszar wsparcia PR dla podmiotów realizujących strategie ESG, a także działania z obszaru DE&I (Diversity, Equity & Inclusion). Ma także działy specjalizujące się w działaniach PR dla branży retail i property oraz dla branży medycznej (jej klientów wspiera koncept doradczy SKYMED Marketing. Public Relations). (mb)