Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dwóch nowych klientów grupy Good One. nowa na polskim rynku marka lodziarni ice dream z początkiem kwietnia 2019 roku nawiązała współpracę z good one pr oraz wchodzącą w skład tej samej grupy agencją social lama. do zadań good one pr należą opracowanie i realizacja strategii komunikacji, zwiększenie rozpoznawalności marki oraz kontakty z mediami i influencerami. z kolei social lama odpowiada za stworzenie i moderację profili klienta w mediach społecznościowych (na facebooku i instagramie), a także działania reklamowe w social mediach. za koordynowanie działań z ramienia good one pr odpowiada michał zębik, senior pr account executive, z kolei ze strony social lama pracami kieruje anna ozga, project manager. do nawiązania współpracy doszło w wyniku zapytania ofertowego, a umowę podpisano na czas nieokreślony. do klientów good one pr dołączyła również sieć supermarketów polomarket. agencja zajmuje się obsługą komunikacyjną firmy w zakresie pr-u produktowego, działaniami z obszaru influencer marketingu i prowadzeniem biura prasowego, a także wsparciem i doradztwem w zakresie komunikacji korporacyjnej. po stronie good one pr pracami na rzecz polomarket zajmuje się ilona rutkowska, pr account executive, którą wspiera ewelina puławska, senior account manager. współpracę nawiązano w grudniu 2018 roku w wyniku przetargu. umowę podpisano na czas nieokreślony. poprzednio za obsługę sieci polomarket odpowiadała agencja futurama communication intelligence. (bm).
Nowa na polskim rynku marka lodziarni Ice Dream z początkiem kwietnia 2019 roku nawiązała współpracę z Good One PR oraz wchodzącą w skład tej samej grupy agencją Social Lama. Do zadań Good One PR należą opracowanie i realizacja strategii komunikacji, zwiększenie rozpoznawalności marki oraz kontakty z mediami i influencerami. Z kolei Social Lama odpowiada za stworzenie i moderację profili klienta w mediach społecznościowych (na Facebooku i Instagramie), a także działania reklamowe w social mediach.
Za koordynowanie działań z ramienia Good One PR odpowiada Michał Zębik, Senior PR Account Executive, z kolei ze strony Social Lama pracami kieruje Anna Ozga, Project Manager. Do nawiązania współpracy doszło w wyniku zapytania ofertowego, a umowę podpisano na czas nieokreślony.
Do klientów Good One PR dołączyła również sieć supermarketów POLOmarket. Agencja zajmuje się obsługą komunikacyjną firmy w zakresie PR-u produktowego, działaniami z obszaru influencer marketingu i prowadzeniem biura prasowego, a także wsparciem i doradztwem w zakresie komunikacji korporacyjnej.
Po stronie Good One PR pracami na rzecz POLOmarket zajmuje się Ilona Rutkowska, PR Account Executive, którą wspiera Ewelina Puławska, Senior Account Manager. Współpracę nawiązano w grudniu 2018 roku w wyniku przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Poprzednio za obsługę sieci POLOmarket odpowiadała agencja Futurama communication intelligence. (bm)