poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDziecko – konsument wymagający, czyli II Forum Kids Products Marketing

Dziecko – konsument wymagający, czyli II Forum Kids Products Marketing

Rodzice są coraz bardziej świadomi, jeśli chodzi o kupowanie produktów dla swoich dzieci. Wolą wydać – bo dzięki efektowi 500+ mogą coraz częściej sobie na to pozwolić – więcej pieniędzy na rozwiązania i gadżety, które będą miały lepszą jakość. Według szacunków PMR, za kilka lat wartość rynku produktów przeznaczonych dla małych konsumentów osiągnie 10 miliardów złotych – nic więc dziwnego, że rośnie liczba firm, które chciałyby to wykorzystać.

Pojawiają się jednak problemy: jak wybić się w tym wymagającym segmencie rynku? Jakie są najnowsze trendy i wyzwania branży dziecięcej? Jakie są zachowania i zwyczaje zakupowe rodzin z dziećmi? Jaki powinien być wizerunek atrakcyjnej i wiarygodnej marki w oczach rodziców i dzieci? Co to jest kids marketing zaangażowany społecznie? A w szczególności – jak budować lojalność dzieci i rodziców do marki?

Rozwiązań poszukają uczestnicy II Forum Kids Products Marketing, które odbędzie się w dniach 27–28 września 2017 roku w Warszawie. Podczas konferencji praktycy, eksperci od reklamy i liderzy rynku produktów dla dzieci będą mogli wymienić się doświadczeniami w przeprowadzaniu kampanii skierowanych do małych konsumentów.

II Forum Kids Product Marketing podzielono na dwie sesje tematyczne – podczas pierwszej omówiona zostanie grupa dzieci do lat 2; druga skupi się na przedziale wiekowym 2–15 lat.

Swoimi doświadczeniami i case-studies podzielą się praktycy z takich firm jak: Piotr i Paweł, Decathlon, Medela, MovieStarPlanet, Lotte Wedel, Ikea Centres Polska, PZU, dunnhumby, Wader-Woźniak, Vipera, WhisBear, Lifetube, indaHash, Laboratoires Expanscience Polska, PKO Bank Polski, Microsoft, Porsche. Ponadto, uczestnicy będą mieć okazję poznać najważniejsze zasady współpracy z influencerami, które zostaną zdefiniowane bezpośrednio przez młodych twórców, instamatki i blogerki podczas paneli dyskusyjnych.

Szczegóły Forum dostępne są na stronie. Organizatorem jest Blue Business Media. (mp)

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj