Pod koniec czerwca 2023 roku „Dziennik Gazeta Prawna” i weekendowe wydanie „Dziennika…” zmieniły logo.
Dotychczasowym logo dziennik posługiwał się od sierpnia 2010 roku, a później w 2012 roku dodano do niego hasło „Patrzymy obiektywnie, piszemy odpowiedzialnie”.
Nowe logo to połączona nazwa skrócona dziennika DGP z pełnym zapisem tytułu. Wprowadzono również uproszczone logo, będące nazwą DGP na tle czerwonego prostokąta.
Jak mówi Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny „Dziennika Gazety Prawnej”, celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie wizerunku gazety oraz dostosowanie się do rozwoju technologicznego i oczekiwań czytelników.
„Chcemy naszym czytelnikom przekazywać wiadomości prosto i szybko, dlatego stawiamy na intuicyjny layout, przystępne grafiki i atrakcyjne zdjęcia” – przekazuje Jedlak.
Autorami zmian są Marek Knap i Adam Głowacki.