19 lipca 2019 roku upływa termin nadsyłania zgłoszeń do 19. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Jego celem jest wyłonienie najlepszych publikacji z zakresu custom publishingu oraz projektów multimedialnych, które przygotowały firmy i instytucje. Aplikacje można przesyłać na adres agencji Agape, organizatora konkursu.
Prace można zgłaszać w pięciu kategoriach drukowanych (biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn instytucji, projekt jednorazowy biuletynu i projekt jednorazowy korporacyjny) oraz dwunastu elektronicznych (biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn instytucji, portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów, partnerów, blog tematyczny, projekt jednorazowy biuletynu, projekt jednorazowy korporacyjny, projekt multimedialny wewnętrzny, projekt multimedialny zewnętrzny, projekt contentmarketingowy dla klientów/partnerów i projekt contentmarketingowy dla pracowników). Dwie ostatnie kategorie są nowością tegorocznej edycji.
Zgłoszenia będą oceniane przez kilkunastoosobowe jury, którego przewodniczącym jest Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający agencji Agape.
Regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mp)