Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
eBilet z nową identyfikacją wizualną. 12 grudnia 2022 roku portal ebilet poinformował o wprowadzeniu nowej komunikacji wizualnej. jak czytamy, „dynamika i prostota” nowego logotypu w połączeniu z „energetyzującymi” kolorami mają „pobudzać i, tak jak ebilet, dawać emocje”. dodany został również baner „powered by allegro”. z kolei sam portal ebilet został odświeżony. jak komunikuje firma, strona jest bardziej przejrzysta i intuicyjna, a jej wersja mobilna posiada teraz nowy układ strony głównej. zmieniono również wygląd biletów, voucherów, materiałów marketingowych oraz ekspozycji marki podczas obsługi wydarzeń. za nową identyfikację wizualną marki odpowiada agencja na_ty. (zd). stare logo.
12 grudnia 2022 roku portal eBilet poinformował o wprowadzeniu nowej komunikacji wizualnej.
Jak czytamy, „dynamika i prostota” nowego logotypu w połączeniu z „energetyzującymi” kolorami mają „pobudzać i, tak jak eBilet, dawać emocje”.
Dodany został również baner „Powered by Allegro”.
Z kolei sam portal eBilet został odświeżony. Jak komunikuje firma, strona jest bardziej przejrzysta i intuicyjna, a jej wersja mobilna posiada teraz nowy układ strony głównej.
Zmieniono również wygląd biletów, voucherów, materiałów marketingowych oraz ekspozycji marki podczas obsługi wydarzeń.
Za nową identyfikację wizualną marki odpowiada agencja na_ty. (zd)

stare logo