29 września ukazało się kolejne wydanie Magazynu Kompas NGO, opracowywanego przez Fundację Pro NGO. W najnowszym numerze znalazło się podsumowanie wydarzenia CSR i ESG – od ludzi dla ludzi, które miało miejsce 13 września, oraz wiele wartościowych treści i materiałów edukacyjnych dla przedstawicieli środowiska NGO i biznesu.
W kategorii tekstów poświęconych PR-owi i komunikacji znalazły się materiały redakcji PRoto.pl. Małgorzata Baran, redaktorka naczelna PRoto.pl, przygotowała artykuł o personal brandingu – „Autentyczność i wierność wartościom. Jak budować markę osobistą w świecie NGO”. W wydaniu znalazł się też tekst Zuzanny Doherty, młodszej redaktorki, na temat wykorzystania TikToka jako przestrzeni do kampanii społecznych.
Wśród tematów poruszonych w kwartalniku znalazły się także: ESG oraz zrównoważony rozwój w organizacjach pozarządowych, wątek rozwijania efektywnego przywództwa w organizacji, wspieranie wolontariatu jako narzędzie rozwoju kompetencji zespołowych, sposoby na zaspokojenie potrzeb wolontariuszy i zachęcenie ich do działania, aktywizacja zawodowa seniorów, komunikacja z pracownikami z różnych pokoleń czy kwestia podatków w przypadku NGO.
Najnowszy magazyn można pobrać bezpłatnie ze strony.
PRoto.pl jest patronem medialnym magazynu