Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Emitel zmienia identyfikację wizualną. w maju 2024 roku operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w polsce emitel poinformował o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej. zmiany obejmują nie tylko odświeżenie po 24 latach logo, zastosowanie nowych barw i modyfikację strony internetowej, lecz także wprowadzeniem nowego credo, czyli „integrator infrastruktury przyszłości”. źródło: youtube.com/@emitel_pl. firma postawiła na metamorfozę wiodącej kolorystyki. wprowadziła granat, który ma symbolizować doświadczenie i niezawodność. z kolei pomarańcz i czerwień mają za zadanie zwrócić uwagę na innowacyjność, rozwój i wychodzenie przedsiębiorstwa naprzeciw nowym potrzebom klientów. nowe logo. poprzednie logo. zmiany wiążą się z nowym pozycjonowaniem rynkowym wynikającym z realizowanej przez spółkę strategii. dotyczy ona rozwoju projektów #smartcity & #iot, rozwinięcia usług telekomunikacyjnych, infrastruktury wieżowej, pogłębionej współpracy z operatorami komórkowymi oraz rozwijania nowej linii biznesowej dla branży uav. „jesteśmy dumni z naszej historii i doświadczenia w zakresie naziemnej transmisji sygnałów telewizji i radia. chcemy jednak podkreślić koncentrację na nowych usługach oraz zaangażowanie w rozwój infrastruktury cyfrowej. ta filozofia wpisuje się w strategię »buy, build and grow« realizowaną przez naszego właściciela – cordiant digital infrastructure” – przekazuje andrzej j. kozłowski, prezes zarządu w firmie emitel. projekt został zrealizowany we współpracy z agencją art.group. (an).
W maju 2024 roku operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce Emitel poinformował o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej.
Zmiany obejmują nie tylko odświeżenie po 24 latach logo, zastosowanie nowych barw i modyfikację strony internetowej, lecz także wprowadzeniem nowego credo, czyli „Integrator infrastruktury przyszłości”.
Źródło: youtube.com/@emitel_pl
Firma postawiła na metamorfozę wiodącej kolorystyki. Wprowadziła granat, który ma symbolizować doświadczenie i niezawodność. Z kolei pomarańcz i czerwień mają za zadanie zwrócić uwagę na innowacyjność, rozwój i wychodzenie przedsiębiorstwa naprzeciw nowym potrzebom klientów.
Nowe logo
Poprzednie logo
Zmiany wiążą się z nowym pozycjonowaniem rynkowym wynikającym z realizowanej przez spółkę strategii. Dotyczy ona rozwoju projektów #SmartCity & #IoT, rozwinięcia usług telekomunikacyjnych, infrastruktury wieżowej, pogłębionej współpracy z operatorami komórkowymi oraz rozwijania nowej linii biznesowej dla branży UAV.
„Jesteśmy dumni z naszej historii i doświadczenia w zakresie naziemnej transmisji sygnałów telewizji i radia. Chcemy jednak podkreślić koncentrację na nowych usługach oraz zaangażowanie w rozwój infrastruktury cyfrowej. Ta filozofia wpisuje się w strategię »Buy, build and grow« realizowaną przez naszego właściciela – Cordiant Digital Infrastructure” – przekazuje Andrzej J. Kozłowski, prezes zarządu w firmie Emitel.
Projekt został zrealizowany we współpracy z agencją Art.Group. (an)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Emitel zmienia identyfikację wizualną. w maju 2024 roku operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w polsce emitel poinformował o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej. zmiany obejmują nie tylko odświeżenie po 24 latach logo, zastosowanie nowych barw i modyfikację strony internetowej, lecz także wprowadzeniem nowego credo, czyli „integrator infrastruktury przyszłości”. źródło: youtube.com/@emitel_pl. firma postawiła na metamorfozę wiodącej kolorystyki. wprowadziła granat, który ma symbolizować doświadczenie i niezawodność. z kolei pomarańcz i czerwień mają za zadanie zwrócić uwagę na innowacyjność, rozwój i wychodzenie przedsiębiorstwa naprzeciw nowym potrzebom klientów. nowe logo. poprzednie logo. zmiany wiążą się z nowym pozycjonowaniem rynkowym wynikającym z realizowanej przez spółkę strategii. dotyczy ona rozwoju projektów #smartcity & #iot, rozwinięcia usług telekomunikacyjnych, infrastruktury wieżowej, pogłębionej współpracy z operatorami komórkowymi oraz rozwijania nowej linii biznesowej dla branży uav. „jesteśmy dumni z naszej historii i doświadczenia w zakresie naziemnej transmisji sygnałów telewizji i radia. chcemy jednak podkreślić koncentrację na nowych usługach oraz zaangażowanie w rozwój infrastruktury cyfrowej. ta filozofia wpisuje się w strategię »buy, build and grow« realizowaną przez naszego właściciela – cordiant digital infrastructure” – przekazuje andrzej j. kozłowski, prezes zarządu w firmie emitel. projekt został zrealizowany we współpracy z agencją art.group. (an).