poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomości„Emocje. Bardziej”. STS rusza z nową kampanią

„Emocje. Bardziej”. STS rusza z nową kampanią

26 sierpnia 2024 roku STS, firma bukmacherska w Polsce, która aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, wystartowała z kampanią promowaną pod hasłem „Emocje. Bardziej”.

Najnowsza kampania to kolejny element nowej, długofalowej strategii komunikacyjnej spółki, która dąży do tego, by być jeszcze bliżej swoich klientów. Poprzez promocję sztandarowych produktów marka chce podkreślić, że od lat zapewnia najlepsze doświadczenia z gry: „Zmieniona komunikacja brandu wynika z nowej strategii firmy. Kampania skupia się na komunikacji poprzez produkt, a nie jak dotychczas, na benefitach i barierach właściwych dla całej kategorii” – przekazał STS w komunikacie prasowym.

Jak poinformowała spółka, hasło kampanii staje się jednocześnie nowym claimem marki, który eksponować ma zaangażowanie STS w dostarczanie klientom wyjątkowych przeżyć sportowych.

«Kampanią „Emocje. Bardziej” podkreślamy liderskie DNA marki» – mówi Mateusz Pszonka, Head of Content w STS.

Kluczowym elementem nowej platformy komunikacyjnej STS jest również rozwój największej społeczności graczy w Polsce, poprzez dostarczanie wielu opcji z zakresu social bettingu.

W ramach projektu powstały m.in. spoty wykorzystujące zaawansowaną technologię CGI. W jednym z materiałów marka podkreśla, że największą siłą każdej drużyny są jej kibice – nie inaczej jest w przypadku Reprezentacji Polski, której STS jest wieloletnim sponsorem.

Kampania STS będzie obecna na największych portalach internetowych, w telewizji, na platformach VOD, a także w mediach społecznościowych i na YouTubie.

Komunikacja obejmie również lokale stacjonarne STS oraz stadiony piłkarskie drużyn sponsorowanych przez markę. Marka zaplanowała także liczne akcje skierowane do kibiców przy współpracy z influencerami.

Za kreację materiałów odpowiedzialny jest zespół STS wraz z Creative CGI Studio tektur. Reżyserem spotów jest Paweł Fabjański, a za ich produkcję odpowiada studio ShootMe. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj