Już po raz drugi HRstandard.pl nagrodzi – w ramach konkursu Employer Branding Stars – najlepsze działania z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w okresie od stycznia 2012 do marca 2013. Chcesz zgłosić swoją firmę? Nie zwlekaj – zapisz się już dziś!
Do udziału zaproszeni zostali pracodawcy realizujący najlepsze kampanie employer branding, w tym kampanie z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej. Działania na polu employer brandingu będą oceniać specjaliści z zakresu marketingu, social media, PR oraz HR. W tym roku kampanie oceniać będzie międzynarodowe jury.
W zeszłym roku w konkursie wzięły udział takie firmy, jak:
– Ernst&Young (zwycięzca w kategorii „Najlepsza kampania employer branding” oraz „Najlepsze wykorzystanie social media”),
– Nutricia (zwycięzca w kategorii „Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding”),
– Eurobank (zwycięzca w kategorii „Najlepsza strona kariery”),
– K2 Internet (zwycięzca w kategorii „Najlepsze ogłoszenie/profil rekrutacyjny”),
– Deloitte (zwycięzca w kategorii „Najlepsze wydarzenie offline”),
– PZU (wyróżnienie specjalne)
oraz: Mars, Novatris, Bank BGŻ, Orange, PWC, Grupa Pracuj, Reckitt Benckiser, Citi Handlowy, British American Tobacco, Danone, Sii, BRE Bank, Grupa Żywiec, Jeronimo Martins,.
W tej edycji, rozdanie nagród odbędzie się 11 czerwca 2013 na gali Employer Branding Stars, będącej zwieńczeniem konferencji HRcamp.
Chcesz zgłosić swoją firmę do konkursu? Wyślij wiadomość na adres: ebstars@hrcamp.pl, a otrzymasz formularz zgłoszeniowy.
Partnerem konkursu jest Employer Branding Institute. PRoto.pl to patron medialny wydarzenia.