Konkurs wyłoni tych pracodawców na terenie Polski, którzy w okresie od stycznia 2011 do marca 2012 najlepiej zadbali o swój wizerunek. 13 czerwca 2012 roku poznamy zatem najlepsze kampanie employer branding, w tym kampanie z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej.
Kampanie oceni niezależny zespół jury, składający się z ekspertów employer brandingu, komunikacji, PR, HR i marketingu. „Sama idea i założenia konkursu powstały już w 2010 roku. Jednak dopiero rok ubiegły, w wyniku znacznego wzrostu roli employer brandingu w polskich organizacjach, pozwolił na zebranie wystarczającej liczby całościowych i mierzalnych kampanii, potrzebnych do rozpisania konkursu”– komentuje Barbara Zych, pomysłodawczyni konkursu. Listę zwycięzców poznamy 13.06.2012 r. podczas konferencji HRcamp, poświęconej rewolucjom w rekrutacji.
O nagrody, przyznawane w 6 różnych kategoriach oraz w kategorii specjalnej, rywalizują:
– Najlepsza kampania employer branding
Bank Citi Handlowy, British American Tobacco, Ernst & Young, Grupa Żywiec, MARS, Novartis, PwC, PZU, Reckitt Benckiser, Orange
– Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding
Bank Citi Handlowy, BRE Bank, Grupa Żywiec, Nutricia, K2 Internet
– Najlepsza strona kariery
BGŻ, BRE Bank, British American Tobacco, Eurobank, Grupa Żywiec, Novartis, Pracuj.pl, PZU, Orange
– Najlepsze ogłoszenie/profil rekrutacyjny
Ernst & Young, K2 Internet
– Najlepsze wykorzystanie social media
DANONE, Ernst & Young, K2 Internet, MARS, Nutricia, Sii
– Najlepsze wydarzenie offline
BRE Bank, Danone, Deloitte, Ernst & Young, Eurobank, Jeronimo Martins Dystrybucja, PZU
Więcej informacji na http://hrcamp.pl/eb-stars/. PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia