Do Grayling Poland dołączyły Ewa Geresz jako Account Manager i Izabela Skrzypek jako Account Executive. Ich zadaniem jest realizacja projektów z obszaru PR-u konsumenckiego i digital marketingu.
Geresz w branży jest od 2010 roku. W nowym miejscu odpowiada za przygotowanie i realizację strategii na rzecz m.in. Tetra Pak i Herbalife Nutrition. Do Grayling Poland przeszła z agencji Performante, w której jako PR Specialist zajmowała się komunikacją działań pracodawcy oraz pracowała m.in. przy promowaniu dziesięciolecia wspólnych działań marki Atlantic i kierowcy Krzysztofa Hołowczyca. Wcześniej pracowała m.in. w LEWISIE.
Skrzypek z kolei zajmuje się mediami społecznościowymi – w Grayling Poland prowadzi działania w digitalu dla klientów z branży technologicznej i paliwowej (m.in. TP-Link, Neffos Polska czy Circle K). Nowa Account Executive w warszawskiej agencji posiada doświadczenie w pracy projektowej – pracowała po stronie klienta, jako freelancer oraz w agencjach socialmediowych.
Stanowiska obu pań zostały utworzone w związku z poszerzaniem składu zespołu konsumenckiego, którym zarządza Ira Czerniawska. Geresz dołączyła do Grayling Poland w marcu 2018 roku, a Skrzypek miesiąc później. (mp)
Zdjęcie główne: po lewej stronie Izabela Skrzypek, po prawej Ewa Geresz