Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Facebook chce ułatwić markom kontakt z klientami w Messengerze. facebook wydał najnowszą wersję interfejsu api messenger graph, która zawiera trzy nowe funkcje. mają one usprawnić komunikację danej marki z klientem – podaje socialmediatoday.com. ułatwiony został m. in. proces łączenia aplikacji z reklamami – firmy, które mają wiele aplikacji podłączonych do platformy messenger, będą miały możliwość wyboru tej, na której mogłyby być wyświetlane kampanie – informuje źródło. funkcja ta umożliwia korzystania z opcji „click to messenger” – w celu lepszej promocji. facebook przedstawił również „przełamywacze lodów” (ang. icebreakers), które pozwolą markom pokazywać użytkownikom najczęściej zadawane pytania, a jednocześnie – przygotować na nie odpowiedzi. ma to ułatwić zainicjowanie rozmowy między konsumentem a firmą oraz oszczędzać ich czas. przykładowy „przełamywacz lodów”, źródło: developers.facebook.com. dodatkowo, portal zuckerberga umożliwił odpowiadanie na konkretne wypowiedzi w konwersacjach z markami – dotychczas było to możliwe jedynie w przypadku rozmów między dwojgiem użytkowników. (kd).
Facebook wydał najnowszą wersję interfejsu API Messenger Graph, która zawiera trzy nowe funkcje. Mają one usprawnić komunikację danej marki z klientem – podaje socialmediatoday.com.
Ułatwiony został m. in. proces łączenia aplikacji z reklamami – firmy, które mają wiele aplikacji podłączonych do platformy Messenger, będą miały możliwość wyboru tej, na której mogłyby być wyświetlane kampanie – informuje źródło. Funkcja ta umożliwia korzystania z opcji „Click to Messenger” – w celu lepszej promocji.
Facebook przedstawił również „przełamywacze lodów” (ang. icebreakers), które pozwolą markom pokazywać użytkownikom najczęściej zadawane pytania, a jednocześnie – przygotować na nie odpowiedzi. Ma to ułatwić zainicjowanie rozmowy między konsumentem a firmą oraz oszczędzać ich czas.

Przykładowy „przełamywacz lodów”, źródło: developers.facebook.com
Dodatkowo, portal Zuckerberga umożliwił odpowiadanie na konkretne wypowiedzi w konwersacjach z markami – dotychczas było to możliwe jedynie w przypadku rozmów między dwojgiem użytkowników. (kd)