Facebook na swoim blogu poinformował, że zaczyna testować nową opcję, która pozwoli kontom biznesowym na dodawanie promocji do reklam. Platforma chce, aby klienci łatwiej mogli znaleźć odpowiednie dla siebie oferty, takie jak wyprzedaże sezonowe czy promocje świąteczne.
Źródło: facebook.com/business
Użytkownicy, którzy zobaczą reklamę ze specjalną promocją na Facebooku, mogą kliknąć i skorzystać z oferty, co automatycznie zastosuje kod rabatowy. Jeśli nie sfinalizują zakupu, otrzymają powiadomienie przypominające przed zakończeniem oferty.
Funkcja na razie testowana jest wśród wybranych reklamodawców w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Indiach.
Ponadto, serwis chce wprowadzić również formularze z pytaniami, na które klienci dostaną dostosowaną odpowiedź.
Źródło: facebook.com/business
Formularze mogą zostać połączone z przyciskiem „Skontaktuj się z nami”, dzięki czemu rozmowa z klientem rozpocznie się za pośrednictwem Messengera. (bs)