Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Facebook pozwoli na oznaczanie marek w Reels. facebook na swoim blogu ogłosił, że wprowadza opcję oznaczania marek w reels na platformie. twórcy mogą używać nowej funkcji do otagowania treści sponsorowanych, wówczas pojawi się etykieta „płatne partnerstwo z”. źródło: facebook.com. facebook podkreśla, że wszystkie treści, które przedstawiają markę lub produkt albo powstały we współpracy, muszą zawierać oznaczenie danej firmy. po otagowaniu posta partner biznesowy zostanie o tym powiadomiony i otrzyma dane dotyczące wpisu. twórcy, aby zachować prawo do korzystania z nowej funkcji, muszą przestrzegać zasad serwisu dotyczących treści markowych, które zabraniają promowania określonych rodzajów produktów za pomocą tego narzędzia. (bs).
Facebook na swoim blogu ogłosił, że wprowadza opcję oznaczania marek w Reels na platformie.
Twórcy mogą używać nowej funkcji do otagowania treści sponsorowanych, wówczas pojawi się etykieta „Płatne partnerstwo z”.

Źródło: facebook.com
Facebook podkreśla, że wszystkie treści, które przedstawiają markę lub produkt albo powstały we współpracy, muszą zawierać oznaczenie danej firmy.
Po otagowaniu posta partner biznesowy zostanie o tym powiadomiony i otrzyma dane dotyczące wpisu.
Twórcy, aby zachować prawo do korzystania z nowej funkcji, muszą przestrzegać zasad serwisu dotyczących treści markowych, które zabraniają promowania określonych rodzajów produktów za pomocą tego narzędzia. (bs)