W lutym 2021 roku ze stron na Facebooku zniknie sekcja „Nasza historia” – podaje socialmediatoday.com. Dzięki niej marki mogły przedstawiać więcej informacji na temat swojej działalności.
Jak czytamy, „Nasza historia” pojawiła się na Facebooku w 2017 roku, aby pomóc markom lepiej łączyć się z osobami odwiedzającymi stronę przez udostępnienie im dodatkowych informacji na temat prowadzonej przez siebie działalności. Obecnie sekcja wyświetlana jest w zakładce „Informacje” – dodaje źródło.
Sekcja zniknie jednak ze stron 28 lutego 2021 roku – wynika z informacji podanych przez socialmediatoday.com. Czytamy, że Facebook wyświetla obecnie komunikat, w którym zachęca właścicieli stron do przeniesienia treści z „Naszej historii” do sekcji „Dodatkowe informacje”.
Źródło: socialmediatoday.com
Zdaniem źródła ta zmiana ma sens ze względu na sposób, w jaki obecnie prezentowane są informacje na stronie – socialmediatoday.com wskazuje, że zakładka „Informacje” jest „trochę zagracona”. Aktualizacja oznacza jednak, że właściciele stron będą zmuszeni do ponownej oceny układu informacji o działalności firmy – czytamy. „Dodatkowe informacje” można edytować przez wejście w „Ustawienia”, a następnie w „Informacje o stronie”.
Socialmediatoday.com próbowało skontaktować się z Facebookiem, aby zdobyć więcej informacji na temat tego, jak aktualizacja wpłynie na prezentację informacji na stronach, do czasu publikacji nie otrzymało jednak odpowiedzi od portalu społecznościowego. (ak)