Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
sobota, 24 maja, 2025
Strona głównaAktualnościFacebook wprowadza nowe logo korporacyjne

Facebook wprowadza nowe logo korporacyjne

Facebook aktualizuje markę firmy. Rozpoczął swoją działalność jako pojedyncza aplikacja, jednak teraz w obrębie koncernu funkcjonuje już kilka różnych platform, które służą użytkownikom w utrzymywaniu kontaktu z najbliższymi, łączeniu się społeczności i rozwijaniu działalności przedsiębiorstw – informuje newsroom.fb.com.

Jak czytamy, niektórzy internauci nie są świadomi tego, że korzystając z różnych dostępnych usług, jak np. Facebook, Messenger, WhatsApp czy Instagram, nadal znajdują się w obrębie tej samej firmy. Rebranding ma na celu wyjaśnienie, że te produkty pochodzą od Facebooka.

Nowe logo wykorzystujące „niestandardową” typografię i wielkie litery ma odróżnić wizualnie firmę od aplikacji, która zachowa własną markę – podaje dalej źródło.

Źródło: newsroom.fb.com

Nowy znak graficzny będzie występował w różnych wersjach kolorystycznych w zależności od tego, z jakiej platformy podlegającej Facebookowi będzie korzystał użytkownik. (kd)

Wybierz i posłuchaj