Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Facebook wprowadza nowe logo korporacyjne. facebook aktualizuje markę firmy. rozpoczął swoją działalność jako pojedyncza aplikacja, jednak teraz w obrębie koncernu funkcjonuje już kilka różnych platform, które służą użytkownikom w utrzymywaniu kontaktu z najbliższymi, łączeniu się społeczności i rozwijaniu działalności przedsiębiorstw – informuje newsroom.fb.com. jak czytamy, niektórzy internauci nie są świadomi tego, że korzystając z różnych dostępnych usług, jak np. facebook, messenger, whatsapp czy instagram, nadal znajdują się w obrębie tej samej firmy. rebranding ma na celu wyjaśnienie, że te produkty pochodzą od facebooka. nowe logo wykorzystujące „niestandardową” typografię i wielkie litery ma odróżnić wizualnie firmę od aplikacji, która zachowa własną markę – podaje dalej źródło. źródło: newsroom.fb.com. nowy znak graficzny będzie występował w różnych wersjach kolorystycznych w zależności od tego, z jakiej platformy podlegającej facebookowi będzie korzystał użytkownik. (kd).
Facebook aktualizuje markę firmy. Rozpoczął swoją działalność jako pojedyncza aplikacja, jednak teraz w obrębie koncernu funkcjonuje już kilka różnych platform, które służą użytkownikom w utrzymywaniu kontaktu z najbliższymi, łączeniu się społeczności i rozwijaniu działalności przedsiębiorstw – informuje newsroom.fb.com.
Jak czytamy, niektórzy internauci nie są świadomi tego, że korzystając z różnych dostępnych usług, jak np. Facebook, Messenger, WhatsApp czy Instagram, nadal znajdują się w obrębie tej samej firmy. Rebranding ma na celu wyjaśnienie, że te produkty pochodzą od Facebooka.
Nowe logo wykorzystujące „niestandardową” typografię i wielkie litery ma odróżnić wizualnie firmę od aplikacji, która zachowa własną markę – podaje dalej źródło.


Źródło: newsroom.fb.com
Nowy znak graficzny będzie występował w różnych wersjach kolorystycznych w zależności od tego, z jakiej platformy podlegającej Facebookowi będzie korzystał użytkownik. (kd)