Facebook wprowadza nową opcję, która umożliwi stronom tworzenie postów skierowanych wyłącznie do najbardziej zaangażowanych użytkowników, tzw. „liderów wśród fanów” – pisze portal socialmediatoday.com. Funkcja ta będzie dostępna wyłącznie dla fanpage’y posiadających powyżej 10 tys. obserwatorów w serwisie.
Źródło pisze, że kierowanie postów jedynie do najbardziej aktywnych fanów może wzmocnić relacje z nimi i mobilizować ich do zwiększenia zaangażowania na danej stronie.
Aby móc skorzystać z nowej opcji, należy w ustawieniach strony przejść do „Wizytówek Facebooka” i włączyć odznaki „liderzy wśród fanów” – podaje portal. Socialmediatoday.com pisze, że w zakładce „Społeczność” można znaleźć informację o tym, ilu liderów ma dana strona oraz kim oni są, co pozwoli na wcześniejsze rozeznanie, do kogo mogłyby być skierowane posty. (pm)