Facebook ogłosił, że sekcja „Today In” pojawi się w ponad sześciu tysiącach nowych miast w Stanach Zjednoczonych – informuje wersm.com. Funkcja, której testy portal społecznościowy rozpoczął w styczniu 2018 roku, pokazuje użytkownikom lokalne wiadomości i informacje o wydarzeniach odbywających się w pobliżu.
Źródło przytacza komunikat Facebooka informujący o tym, że już ponad 1,6 mln użytkowników ma możliwość otrzymywania wiadomości z „Today In” w aktualnościach. Czytamy, że po wprowadzeniu sekcji okazało się, że newsy z okolicy są tak samo ważne dla osób z miejsc pozbawionych lokalnych mediów, jak dla ludzi, którzy mają do nich łatwy dostęp.
Aby informacje przedstawiane w tej sekcji były wysokiej jakości, Facebook korzysta z treści pochodzących jedynie od wydawców zarejestrowanych w serwisie – tłumaczy źródło. Czytamy, że przynosi to korzyść również samym wydawcom – dzięki dostępowi do strony ze wszystkimi newsami, jakie pojawiły się w serwisie, zyskują nad nimi kontrolę.
Jak czytamy dalej, obecnie artykuły dodawane do „Today In” pochodzą od ponad 1200 lokalnych redakcji. Źródło podaje, że dzięki wprowadzeniu sekcji interakcje przy postach z lokalnymi wiadomościami przez rok wzrosły łącznie o 50 proc. (ak)