Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Facebook wydał miliardy na pomoc prawną. wyniki finansowe facebooka za ii kwartał 2019 roku są lepsze od oczekiwanych – podaje cnbc.com. liczba użytkowników aktywnych dziennie i miesięcznie jest też coraz większa, choć wzrost w europie jest wolniejszy niż w innych regionach – mimo to, jest to zgodne z oczekiwaniami inwestorów. z facebooka codziennie korzysta średnio 1,59 mld osób (+8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku) – wynika z prezentacji udostępnionej przez spółkę. w europie, tak samo jak w i kwartale 2019 roku, było to 286 mln ludzi (rok wcześniej: 279 mln). łącznie, jak szacuje facebook, z „rodziny” aplikacji oferowanej przez firmę (facebook, instagram, whatsapp) korzysta dziennie średnio 2,1 mld użytkowników. co miesiąc to 2,7 mld. źródło: investor.fb.com. jak zwraca uwagę cnbc.com, szefowie facebooka w rozmowie z inwestorami po opublikowaniu wyników mówili o coraz większym skupianiu się na formacie stories. „myślimy, że w dłuższej perspektywie to duża szansa zarówno dla nas, jak i dla reklamodawców” – powiedziała sheryl sandberg, dyrektor operacyjna spółki. przyznała jednak, że stories nie przynoszą jeszcze takiego zysku jak news feed. w ii kwartale 2019 roku facebook wciąż ponosił relatywnie duże koszty administracyjne w związku z obsługą prawną podczas negocjowania porozumienia z federalną komisją handlu. przypomnijmy: państwowy organ wymierzył portalowi pięciomiliardową karę za sytuację z firmą cambridge analytica. w samym ii kwartale facebook wydał na prawników 2 mld dol., kwartał wcześniej były to 3 mld. (mp).
Wyniki finansowe Facebooka za II kwartał 2019 roku są lepsze od oczekiwanych – podaje cnbc.com. Liczba użytkowników aktywnych dziennie i miesięcznie jest też coraz większa, choć wzrost w Europie jest wolniejszy niż w innych regionach – mimo to, jest to zgodne z oczekiwaniami inwestorów.
Z Facebooka codziennie korzysta średnio 1,59 mld osób (+8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku) – wynika z prezentacji udostępnionej przez spółkę. W Europie, tak samo jak w I kwartale 2019 roku, było to 286 mln ludzi (rok wcześniej: 279 mln). Łącznie, jak szacuje Facebook, z „rodziny” aplikacji oferowanej przez firmę (Facebook, Instagram, Whatsapp) korzysta dziennie średnio 2,1 mld użytkowników. Co miesiąc to 2,7 mld.

Źródło: investor.fb.com
Jak zwraca uwagę cnbc.com, szefowie Facebooka w rozmowie z inwestorami po opublikowaniu wyników mówili o coraz większym skupianiu się na formacie Stories. „Myślimy, że w dłuższej perspektywie to duża szansa zarówno dla nas, jak i dla reklamodawców” – powiedziała Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjna spółki. Przyznała jednak, że Stories nie przynoszą jeszcze takiego zysku jak News Feed.
W II kwartale 2019 roku Facebook wciąż ponosił relatywnie duże koszty administracyjne w związku z obsługą prawną podczas negocjowania porozumienia z Federalną Komisją Handlu. Przypomnijmy: państwowy organ wymierzył portalowi pięciomiliardową karę za sytuację z firmą Cambridge Analytica. W samym II kwartale Facebook wydał na prawników 2 mld dol., kwartał wcześniej były to 3 mld. (mp)