poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościFairValue Corporate & Public Affairs partnerem strategicznym agencji Pełka i Partnerzy

FairValue Corporate & Public Affairs partnerem strategicznym agencji Pełka i Partnerzy

Agencja Pełka i Partnerzy, która od ponad 20 lat realizuje projekty z obszaru komunikacji i zarządzania markami, ogłosiła partnerstwo strategiczne z FairValue Corporate & Public Affairs – europejską firmą konsultingową, specjalizującą się w public affairs, komunikacji, zarządzaniu kryzysowym i międzynarodowym rozwoju biznesu.

„Dziś, gdy Polska gospodarka musi mierzyć się z wyzwaniami, jakie przyniosła pandemia oraz wojna w Ukrainie, rozwój jest najlepszą formą reakcji. Partnerstwo strategiczne z FairValue Corporate & Public Affairs opiera się na wymianie eksperckiej wiedzy i latach doświadczeń, by jeszcze lepiej wspierać polskie i międzynarodowe firmy. Tworzenie strategii komunikacyjnych, marketingowych i reklamowych, które skutecznie budują świadomość marki i bezpośrednio wpływają na osiąganie wyników biznesowych firm to nasza pasja” – mówi Elżbieta Pełka, właścicielka agencji Pełka i Partnerzy oraz prezeska Polish National Sales Awards.

FairValue Corporate & Public Affairs to organizacja o zasięgu globalnym, która ma siedziby na kontynencie europejskim: w Paryżu, Brukseli, Londynie, Rzymie, a od niedawna także w Warszawie, w ramach projektu rozszerzającego działalność firmy na środkowo-wschodnią flankę Unii Europejskiej.

„Polska, będąca szóstą co do wielkości gospodarką UE, stanowi dziś bardziej niż kiedykolwiek strefę strategiczną dla biznesu. To dzięki rozwojowi gospodarczemu, który został zbudowany na solidnych podstawach biznesowych: sile roboczej wysokiej jakości, odporności na globalne kryzysy gospodarcze, dynamice i i sile tkanki przemysłowej oraz technologicznej. Wszystko to dopełnia rozwijający się dynamicznie w ostatnich latach ekosystem start-upów” – mówi Anne Mazoyer-Jankowska, założycielka i prezeska FairValue Corporate & Public Affairs. Jak dodaje, „partnerstwo wzmacnia bliskość organizacji z polskimi firmami, a także utrwala ich relacje i zbieżność interesów z europejskimi partnerami publicznymi i prywatnymi”. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj